JT skrev:2491467Snälla, hjälp mig att försvara Bladen...
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=136298
Halogen skrev:2491503Saxat från samma tråd: "En 10 år gammal sporthoj som är felkonstruerad så att inte hela motorn får olja".
Har någon lust att utveckla detta lite för en undrande amatör? Dr.Bike?
Har två nivåer rött på min 97a. Halvrött mellan 9000-11000 och sen helrött. Brukar iofs dra till 12000. När jag ändå skriver... Om jag drar min fullt i tvåan och släpper gasen (utan att koppla) så hackar den lite, svårt förklara men känns lite som små hugg me bromsen.. Någon idé? Äh, svårt å förklaraNeQu skrev:2494992coolt med en cbr tråd!! har själv en 98 ... vad rödvarvar era 98r på ?? polaren har en 97:a som varvar betydligt mer än min... tror mitt stopp e på 10000 ... vore kul å jämföra=)
fan min varvstoppar på 10000 ...ska de va så?? nån som vet va de kan va för fel??Fajjerblejd skrev:2495010Jag har slängt på en undertray, men då måste man ju såga i bettan, hade bara en fogsvans, kändes lite lustigt. Vita miniblinkers bak och vita infällda LED fram, sketa snyggt, orginalen va ju större än hela hojjen. Sen tonat kåpglas och eventuellt tonade strålkastare. Och en ensits på de... Kommer inte på mer just nu... kanske en hugger oxå.. Ska lägga in ett par bilder när jag mäktat med att fixa kameran.
Har två nivåer rött på min 97a. Halvrött mellan 9000-11000 och sen helrött. Brukar iofs dra till 12000. När jag ändå skriver... Om jag drar min fullt i tvåan och släpper gasen (utan att koppla) så hackar den lite, svårt förklara men känns lite som små hugg me bromsen.. Någon idé? Äh, svårt å förklara
GizmoQuack skrev:2494968finns det vita blinkersglas att köpa?
har nån typ av mini blinkers bak iofs,, tror det är orginal fram
Ser ju riktigt bra ut! Va kör du för färg på ramen? Själv har jag rätt trista färger, röd vit svart lila, direkt hämtad från 80 talet. Har du gjort nåt motormässigt? Skulle gärna ha 10 15 hästar till.. några tips?spik skrev:2495050Så här ser min ut
Fajjerblejd skrev:2495091Ser ju riktigt bra ut! Va kör du för färg på ramen? Själv har jag rätt trista färger, röd vit svart lila, direkt hämtad från 80 talet. Har du gjort nåt motormässigt? Skulle gärna ha 10 15 hästar till.. några tips?
Fajjerblejd skrev:2495091Ser ju riktigt bra ut! Va kör du för färg på ramen? Själv har jag rätt trista färger, röd vit svart lila, direkt hämtad från 80 talet. Har du gjort nåt motormässigt? Skulle gärna ha 10 15 hästar till.. några tips?
Lite för komplicerat för mig.. Dåligt med kunskap och inget lämpligt garage, men framförallt ingen tid.. Funderar på helsystem och KN-filter, bör väl ge ca 10 häst. Har ett Leo Vinci bolt on nu, tror ni det ger mer med ett helsystem eller är det marginellt?Dr.Bike skrev:2495116Om du tragglar dig igenom tråden från början så har jag lite medicin mot för få hästar!
Fajjerblejd skrev:2495227Lite för komplicerat för mig.. Dåligt med kunskap och inget lämpligt garage, men framförallt ingen tid.. Funderar på helsystem och KN-filter, bör väl ge ca 10 häst. Har ett Leo Vinci bolt on nu, tror ni det ger mer med ett helsystem eller är det marginellt?
Fajjerblejd skrev:2495227Lite för komplicerat för mig.. Dåligt med kunskap och inget lämpligt garage, men framförallt ingen tid.. Funderar på helsystem och KN-filter, bör väl ge ca 10 häst. Har ett Leo Vinci bolt on nu, tror ni det ger mer med ett helsystem eller är det marginellt?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|