OkVisst men menade lite på lager och sånt, skulle inte ha lust att plocka bort framgaffeln för att mäta lagrena..
Har inte min isär nu så kan tyvärr inte hjälpa.
OkVisst men menade lite på lager och sånt, skulle inte ha lust att plocka bort framgaffeln för att mäta lagrena..
Ursäkta märkte inte vad du hade skrivit. Tänkte lite på en från en cr250 från 1996
Undrar jag med, varför i helvete då??
tror inte att din hoj är riktigt ostrypt jag...snyggt och att gör nåt som ingen annan gör! sen vad jag har fattat så brukar de vara bättre än dep el de vanliga arrow.. fast jag tror det blir dep ändå för de skiner igenom rätt gött när man har underligande att den är trimmad
SNART FÅR DE BLI! är så jävla trött på att det inte går snabbare en 110!
Att någon gör det för enkelhetens skull dvs om man skulle göra ett eget kan jag förstå. Men att förstöra en Motard med ett fult underliggande rör är enligt mig ofattbart. Men smaken är ju som bekant som baken.snyggt och att gör nåt som ingen annan gör! sen vad jag har fattat så brukar de vara bättre än dep el de vanliga arrow.. fast jag tror det blir dep ändå för de skiner igenom rätt gött när man har underligande att den är trimmad
SNART FÅR DE BLI! är så jävla trött på att det inte går snabbare en 110!
Håller med. Underliggande är lite väl mycket MF-style.. Sen lär det ju dra en del poliser med.Att någon gör det för enkelhetens skull dvs om man skulle göra ett eget kan jag förstå. Men att förstöra en Motard med ett fult underliggande rör är enligt mig ofattbart. Men smaken är ju som bekant som baken.
Bara att nämna så fungerar Arrowröret (överliggande) bättre än DEP systemet till en i övrigt org motor.
Vad det verkar som så är DEPet avstämt för läre varv.
Håller med. Underliggande är lite väl mycket MF-style.. Sen lär det ju dra en del poliser med.
Jag har crashat hojen... är bara skit kvar. fick ihop den för försäljning i eftermidags. skulle bara ta en provtur och se så att allt höll ihop. kommer åkandes på en 70 väg, håller väl en 110-120, vägen svänger men jag inser att jag har för hög fart för att klara kurvan, hinner tänka lite, och hoppar av hojen. jag landar i ett mjukt dike och klarade mig bra tack vare att jag hade mina cross-skydd på mig.. hojen däremot... den stack iväg in i skogen och ner för en slänt, den tog stopp i en stor gran,,, bara skit kvar...
Får se om det blir en husa nu eller om jag får skaffa något billigare
den stack iväg in i skogen och ner för en slänt, den tog stopp i en stor gran,,, bara skit kvar...
Får se om det blir en husa nu eller om jag får skaffa något billigare
onoooo! låter inte alls bra... har du den inte försäkrad så du får ut något där då? låter hemskt att få släpa en fd. fin honda till skroten
PS. blir du inte av med den/delar så kan ja säga direkt nu då att jag är intresserad i arrow-systemet om det inte omkom
om jag får ut försäkringspengar lr inte spelar inte så stor roll då jag lär få ut en sketsumma ändå... det är allt jobb och all kärlek jag har lagt som betyder... och det går inte att ersätta med pengar.
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Aprilia Tuono 457
Aprilia har presenterat nya... |
|
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO har presenterat 800M... |
|
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |