Mr EmCom skrev:2214003fett najs men va menar du med hel öppet filter,,, det väll väll det du har?
Det är varken dyrt eller svårt och jag ser inte heller någon anledning till att försöka använda de gamla igen. När byttes de senast? När du ändå håller på att fixa till hojen är det lika bra att byta förslitningsdelar som förmodligen redan är dåliga eller åtminstone snart kommer att bli det om de inte byts.af1 skrev:2260245Jag behöver tips om detta , för jag lämnade in mina fälgar på blästring och lackering. dom sa att de kunde inte göra det förrens jag har tagit bort gummibussningarna, för gummi bussningarna skulle smälta då. så min fråga är: Är det dyrt att byta dessa`? , svårt att byta dessa?, går det att använda samma igen? här kommer bilder på fälgarna och gummibussningarna...
Vad är det för storlek? Och vad ska du ha för det?Estremo skrev:2261693Det är varken dyrt eller svårt och jag ser inte heller någon anledning till att försöka använda de gamla igen. När byttes de senast? När du ändå håller på att fixa till hojen är det lika bra att byta förslitningsdelar som förmodligen redan är dåliga eller åtminstone snart kommer att bli det om de inte byts.
Jag har förresten de här sakerna liggandes hemma till NSR. Kan säljas om intresse finns.
34mm Flatside. Pris har jag ingen aning om men det går alltid bra att lägga ett bud så kan vi säkert diskutera fram något bra.Lundgren skrev:2261756Vad är det för storlek? Och vad ska du ha för det?
Det var lite för stort för min delEstremo skrev:226179534mm Flatside. Pris har jag ingen aning om men det går alltid bra att lägga ett bud så kan vi säkert diskutera fram något bra.
Estremo skrev:2261693Det är varken dyrt eller svårt och jag ser inte heller någon anledning till att försöka använda de gamla igen. När byttes de senast? När du ändå håller på att fixa till hojen är det lika bra att byta förslitningsdelar som förmodligen redan är dåliga eller åtminstone snart kommer att bli det om de inte byts.
Jag har förresten de här sakerna liggandes hemma till NSR. Kan säljas om intresse finns.
Nice väntat på att denna update skulle komma.ja nu kan jag ta och uppdatera då efter några år ^^. projektet stanna av på grund av brist på pengar, tid och plats att arbeta på.
nu har jag allt av det som fattades så jag kommer att uppdatera eftersom det går framåt, motorcykeln kommer att säljas efter den är färdigbyggd till fördel för en bil
uppdatering med bilder kommer i kväll...
ska bli kul att få se ett slut resultat på den
mvh
Riktigt nice!! Mer uppdateringar!!!!11
Spraya du locket me burk?
började du inte med hojjen 2006?
du är nästan lika snabb som mig på att renovera hojjen
har du kört den något med 180 cc? går den gött isåfall?
Kommer bli kalas!hehe ja börja 2006 tror jag ja men sen kunde jag inte fortsätta för jag hade inget garage att va i, inga pengar heller
men nu har jag det så ska göra klart den för försäljning
jo jag har testat den den går riktigt gött, gick dock orent när jag testa den pga av att den var dåligt bestyckad..
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|