Honda SP1-tråden

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Fan den 3 Juli passar mig bra, det är sista helgen på semestern, så då borde jag kunna komma.

TRÄFFLISTAN

3 juli
1. Softishman
2. abethebabe
3. Mr.Twin
4. SwePatrik
5. Biltmore
6. Roger_SWE
7. A©
8.
9.

10 juli
1. Mr.Twin
2. SwePatrik
3. Biltmore
4. Roger_SWE
5.
6.
7.
8.
9.

Va då ska ni mobba mig, fan ni är ju inte änns vuxna än, ni åker ju än så länge bara mopeder.... :arsele :D :banana :hihi :tungan :tummenupp

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Vill man göra det enklare så åk till Biltema o köp deras spännare för mc.
Träs över clip-onen & spänns neråt.
Inte testa dom själv, än, men vet att andra e nöjd med dom.

det var så jag gjrde när jag hämtade min:tummenupp fick låna biltemas "skit" av en polare, funkade ypperligt

razorback

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
Aprilia RSV1000R 2003
Kära Spettavänner....efter många turer i England & hej & hå..

Idag förde jag över handpenningen på en RÖÖÖÖD SP1 i Småland, Svensksåld maskin med bara 1900 lugna mil på klockan & två tidigare ägare. BOS slipon är det enda som sitter på resten original, precis som jag vill ha det!
Seså! säg grattis nu då! VI SES PÅ SPETTATRÄFFEN!!! :yoparty :D :banana
/En glad Klasse (PS: Discolackad Fireblade...anyone?):rolleyes:

Grattis Klasse! :tummenupp Fan, det är inte över förrän den feta damen sjunger som jag brukar säga...

Roger_SWE

Skoj på hoj
Gick med
19 Mar 2004
Hoj
Ducati x 3

Idag förde jag över handpenningen på en RÖÖÖÖD SP1 i Småland, Svensksåld maskin med bara 1900 lugna mil på klockan & två tidigare ägare. BOS slipon är det enda som sitter på resten original, precis som jag vill ha det!

Ett stort grattis :tummenupp

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
nu ska vi bara hjälpa klasse (biltmore) att behålla denna över sommaren åtminstone, det har han lovat mig:tungan

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
Ikväll har man varit och kikat på Klasses (Biltmore) kommande ögonsten..! :nicka Så nu vet ni alla "who's to blame", :rodnar ifall han inte blir nöjd... :D

Efter min okulära besiktning och efterföljande rapport, så lät det fortfarande som att han trots allt tänker komma ner och hämta den... :hihi :tummenupp

//Flying Finn

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Kul!!! Är det fortfarande folk som inte skrivit upp sig på träff listan?! Grattis åter igen Klas!!!

Va nu snäll mot killen som drog igång denna tråd!!:tummenupp

Måste ju förvarna honom att han kanske blir mobbad, eller kommer få sådant abstinensbesvär att han kommer göra nått smart och sälja sin hoj.:D :krama

Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Tack Softishman! ska väl tacka dig också, det var du som la upp annonsen här & Abbe som tippsade mig vidare...vilket teamwork!

vassego klasse, träffen är om ca 2 månader, försök å behålla den till dess ok:krama

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08

Såååå ja :tummenupp :tummenupp :tummenupp :banana :banana Grattis Klasse, fan va kul och vilken perrrla :D

(och om du backar ut en gång till så blir du fan bannad från den här tråden....Erion Blade, Superduke, TT600, Spetta (nästan), Discoblade och nu Spetta....:D :D )

vassego klasse, träffen är om ca 2 månader, försök å behålla den till dess ok:krama

Nån mer än jag som hör ett stänk ungersk bitterhet...??? :D :D

Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Såååå ja :tummenupp :tummenupp :tummenupp :banana :banana Grattis Klasse, fan va kul och vilken perrrla :D

(och om du backar ut en gång till så blir du fan bannad från den här tråden....Erion Blade, Superduke, TT600, Spetta (nästan), Discoblade och nu Spetta....:D :D )

Nån mer än jag som hör ett stänk ungersk bitterhet...??? :D :D

undrar vem som låter bitsk här va:7peta

måste påminna klasse varje dag att han ska behålla denna annars glömmer han å sätter ut den på blocket på måndag:hihi

du glömde thruxton:en (nästan tack å lov:D ) och r1:an;)

Last edited:

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
*asgarvar* jag har nog ett par skruvar lösa.....:hihi :3freak

no shit sherlock...:D:D

undrar vem som låter bitsk här va:7peta

måste påminna klasse varje dag att han ska behålla denna annars glömmer han å sätter ut den på blocket på måndag:hihi

du glömde thruxton:en (nästan tack å lov:D ) och r1:an;)

Jaaa...Thruxtonen :D Rettan har jag missat...:confused:

Shit Klasse är ju rena daytradern i hojar..:D

Last edited:

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
Jag blir mest nyfiken på om han (Klasse) överhuvudtaget hunnit köra med hojarna innan han sålt dem... :va :D

Har lovat honom att glida förbi på söndag med min "Spetta" när han hämtar sin..! :hihi :tummenupp

//Flying Finn

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
...OM han hämtar den menar du! heheeee

Fan jag sitter här & börjar nojja nu, (typiskt mig..) han hittar ej serviceboken....ska man bry sig mkt om det på en svensksåld hoj med 2 ägare & 1900 mil?
Bangar man denna kommer det nog inte många andra tillfällen....:rolleyes:
Vad skulle ni gjort..?
& inte ETT napp på Bladen...surt att sitta med två hojar....:huvet

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
...OM han hämtar den menar du! heheeee

Fan jag sitter här & börjar nojja nu, (typiskt mig..) han hittar ej serviceboken....ska man bry sig mkt om det på en svensksåld hoj med 2 ägare & 1900 mil?
Bangar man denna kommer det nog inte många andra tillfällen....:rolleyes:
Vad skulle ni gjort..?
& inte ETT napp på Bladen...surt att sitta med två hojar....:huvet

app app börja inte vela nu, verkar som om att nästan ingen har ngn servicebok så det är ingen fara, skulle tro till 100% at milen å allt stämmer, har han några kvitton från t ex olje och filterinköp? nä lugn nu klasse, servicebok till en hoj idag är fan inget man kan förvänta sig att få med verkar det som, servar ju alltid själv mina hojar dock sparar jag alltid kvitton på alla inköp jag gör till hojen, fyller även i miltal och vad som gjorts, det enda jag inte gör själv är ventiljusteringar och sådana lite svårare arbeten, det överlåter jag till sveriges bästa mekaniker som vi har här i falkenberg:tummenupp

ang bladen så kanske du ska se över priset en gång till, jag menar även om den är fin å allt det är så tror jag inte många är beredda att slanta upp nära 40 lök för en hoj som är 13 år gammal oavsett skick när man får en 929:a för samma peng, folk tänker inte på samlarvärde/objekt när dom tittar på din annons utan på priset, tyvärr, den är säkert kanonfin, sveriges finaste men som sagt, jag tror inte folk är beredda att betala för det:huvet

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...