glömde säga att jag monterat larm på hojen med startspärr och fjärrstart (kan starta hojen med larmdosan) igår... Samt på monterat en liten smidig GPS på hojen.... Så nu är den fullkittad för sommarens utflykter! Har 12volts uttag sedan tidigare till mobilladdare med mera..... Bilder kommer.....
Vafalls gps och tankväska på sporthoj, är du inte riktigt redigHmmm.....var lyckades du få fast fästet till GPSen? Jag börjar luta åt att ha den i plastfickan på tankväskan istället för att det inte finns plats för den på hojen...
Vafalls gps och tankväska på sporthoj, är du inte riktigt redig
Vafalls gps och tankväska på sporthoj, är du inte riktigt redig
var det det som var felet ICEPICK?
Tjena grabbar!
TACK för alla svar!
Men vet ni va felet va?
Tydligen så vibbrerar bakdelen på hojen såpass att kablarna till batteriet vibbrera loss på nåt konstigt vis.
Tog en långsväng till lnkg idag o hojen funkar utmärkt!!
Tur att det kan ett så enkelt fel...
Kanske kör vilse på banan annars o behöver ha övernattningskittet med sig!??
Blir perfekt att övernatta i ejesKanske kör vilse på banan annars o behöver ha övernattningskittet med sig!??
Bah! Man kan Touuuura med en Spetta....också!
Blir perfekt att övernatta i ejes
Kan man???
Kör gärna 40 mil krokväg på en dag o kanske lite trött i kroppen efteråt.
Men bomba ner till Kinnekulle, köra bana en hel dag o sen 200+ hem är inget jag rekomenderar...
Man ska lida lite....det ska göra oooooont som flickan brukar säga.
Däremot så......åka genom stan och jag är alltid beredd att sälja eländet efteråt....
glömde säga att jag monterat larm på hojen med startspärr och fjärrstart (kan starta hojen med larmdosan) igår... Samt på monterat en liten smidig GPS på hojen.... Så nu är den fullkittad för sommarens utflykter! Har 12volts uttag sedan tidigare till mobilladdare med mera..... Bilder kommer.....
Så hemsk är den inte.... Sitter faktiskt bra på den men det beror ju på storleken på föraren oxå.... Hur många Spettor ska ner till lelleträffen då? Jag ska ner!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|