Ingen orsak. Återkom med bilder sen, om det blev en viffer och glöm inte kika in på http://www.vfr-forum.se!
Absolut!
Det ska jag göra.
Ingen orsak. Återkom med bilder sen, om det blev en viffer och glöm inte kika in på http://www.vfr-forum.se!
Blev en kortare provkörning igår eftermiddag.
Men satan vilken trevlig hoj
Satt bra på den, även fast jag är lång och mjuk och fin i motor. Vilken motor
Låter som om du blivit drabbad av VFR-viruset...
Kom upp och provkör viffern på Rörkens gokartbana nästa vecka, så ska du se hur bra den verkligen är!
Jo du, nog är man smittad allt.
Har flera gånger sagt till mig själv att jag ska åka iväg på nån gokartbanekörning. Har tyvärr inte blivit av än och just nu är jag mitt i lägenhetsförsäljning och flytt. Men får jag tid så ska jag absolut komma.
Du är välkommen!
Hejsan. Jag har bytt hoj till en vfr. En blå 00:a.
Har inte hunnit köra så mycket ännu men den verkar gå bra.
Jag har precis bytt olja och drivpaket. Vilken skillnad med nytt drivpaket jämfört med det som var gammalt och slut.
Har även beställt nytt framdäck.
Jaså, du funderar också på att byta. Du hittar säkert nån bra. Jag impulsköpte första bästa jag var och tittade på. VFR Verkar ju vara stabila och beprövade maskiner. Hörde om någon som kört över sjuttitusen mil med sin, helt otroligt.Då hann du före mig din rackare =) Starka planer på att byta relativt snart, mkt hänger naturligtvis på rätt objekt men nu har jag hittat iaf två intressanta. Får vi ta en tur igen så får du visa hur denna maskin ska behandlas
Ja nu är även jag som en del säkert sett med tanke på tråden en lycklig VFR ägare Har väl kört 50 mil snart och det känns kalas men ryckgigheten under 3000rpm är lite irriterande. Nu är det en -08 jag har och de guider jag läst om pair mod/flapper valve sträcker sig enligt texten som längst till 07, är det någon skillnad efter det?
Om det nu inte är det är det någon som kan förklara lite mer grundligt vad det är man ändrar? Alltså själva moden i sig har jag förstått det som att det är mer eller mindre busenkelt att göra men vad man egentligen ändrar verkar kunskapen vara bristfällig om. Förstör det själv opperationer på diverse finns det gott om men jag vill gärna veta vad som ändras p.g.a. ändringarna man gör och vilken inverkan det kan ha på motorns hälsa. Sen att funktionen finns där från fabrik eventuellt p.g.a. avgas/buller krav må vara sant men är det hälsosamt för motorn om detta kopplas bort/ändras utan mappning?
Ja, då är väll ett dubbelt grattis på plats.Life is good!
Köpte en pippigul VFR800FI anno 1999 i måndags och tog kortet idag.. ikväll ska jag ut och åka!
Life is good!
Köpte en pippigul VFR800FI anno 1999 i måndags och tog kortet idag.. ikväll ska jag ut och åka!
Life is good!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|