En xr 650
Inte igår, tappade du bort ditt internet?
En xr 650
Hur är det när man kör med 38-kuggars, det sliter inte som fan på svingskyddet?
Okej, som jag tänkte då.Jo!!
Sätt dit 16 kugg i första hand!! 38 kugg förstår jag inte vad ni ska ha till?
Min xr650 med turbo satt jag dit 16-38 på motardhjul och vid varvstopp 8250varv så gjorde den 214,8kmt på kallibrerad cyckledator. På kawwan 900an som låg brevid visade 225kmt då. Så 38 kugg är overkill på xr sålänge man har under 100hk
Tur att jag inte satt dit mer drevat för då skulle den nog gjort 240kmt innan motorn korkade.
Den är väl helt okej sålänge man inte är världsmästare.Hur är org. fjädringen på en xr650r? Den kommer användas mestadels som motard men även lite me endurohjulen på.. Är de bästa att byta fjädringen för varje hjulbyte? Kommer inte byta lite då o då utan enduro vintertid i stort sett, resten motard. Något annat speciellt att leta efter när jag kollar på en? Undvika någon spec årsm? Kanske stått tidigare men tya 50 sidor =) tack tack
Ja den är väl till salu fortfarande. Jag har inte annonserat den annat än på SOE, ska besikta den om någon vecka och sedan blir det förmodligen annons på Blocket. 35 bjudet för bara hojen och den finns kvar, det är väl enkel matte egentligen. +++& lite -
Ska tvätta av den och fixa upp lite bilder. Det är lätt en av Sveriges fräschaste -00r eller kanske XR650 överhuvudtaget.
/Christer
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |