Då har man fått på förgasaren och den startade och verkade gå kanon efter skoterleden. Vela prova den innan jag skickade iväg orginalet. Ska titta vad det sitter för munstycken när det är varmare än 9 minus ute.
Kommer att köra hojen orginal så när som med uppborrad ljuddämpare i bak, hur bör jag bestycka förgasaren då?
Borde Boost veta
Förgasaren var lite kortare än orginal men jag tror det blev tätt vid luftburken, ska titta på det med startgas sedan.
Hur har ni andra gjort vid luftburken som har en Tm40?
Yes ..
Bestyckning helt oppet system och oppen sidokapa ..m 150 i hogfart ca 27 i lagfart och nalen lite hur som hellst,,utga fran mitten. Axpumpen ska sla till omedelbart vid minsta lilla gaspadrag. justera mangden sprut tills du ar nojd med svaret..
Skulle tro att aven du kan aka med 150..DVS 1,5mm munstycke!! Borra hellst sjalv med 1,5mm borr,,Inte alls noga med hur rakt ,,bara pillsnerborra
For problemet med kopta munstycken ar att 150 inte alltid ar 1,5mm ..150 kopt kan bara vara bara 1,2mm
Forgasaren forlangs i bakkant med rundbockad 0,8mm vanlig plat . Vik den runt bakkant gasare och svetsa/hardlod ihop skarven limma sedan pa detta ror pa gasaren for gott . Da ska du med lite vold kunna tranga in forlangninen i gummit . Varm gummit med varmluftspistol sa gar det lattare.
Us konverterad dator