Htc hero

Pegaso650

Numera på Honda...
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
Viffer -98
Vad tycker du då? Jag är riktigt nöjd, lite bättre telefonbok önskar jag ändå!

Än så länge så är jag nöjd.
Det är min första riktiga smartphone och kan inte så mycket (läs: ingenting) om Android. Men det är ju vansinnigt svårt att låta telefonen ligga om man har fem minuter över.
Har inte hittat nåt som jag är direkt missnöjd med.

Söker tips på nån app för resultat ang motorsport (bilracing, motogp, rally, Dakar m.m.), har bara hittat F1 och Nascar.
Tips mottages tacksamt!

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Har haft min nu i nån månad. Riktigt skön lur i jämförelse med min gamla P1i. Det kommer tydligen nån lur med lite vassare processor till våren. DÅ ska jag ha en sån.

Mxburn

pilljocke
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Gsxr600 exc 250(350) hva sm125
Handlade mig en htc idag, men den får inte röras fören efter julklappsöppningen :mad:

Lite o-charmigt att köpa sina egna julklappar, och päronen betalar... Men man får vad man vill ha ialalfall :näsblod

Pegaso650

Numera på Honda...
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
Viffer -98
Har haft min nu i nån månad. Riktigt skön lur i jämförelse med min gamla P1i. Det kommer tydligen nån lur med lite vassare processor till våren. DÅ ska jag ha en sån.

Du tänker kanske på
http://www.swedroid.se/fler-bilder-pa-htc-bravo-rykten

Kan nog bli intressant. Jag orkade dock inte vänta så det blev en Hero

Handlade mig en htc idag, men den får inte röras fören efter julklappsöppningen :mad:

Lite o-charmigt att köpa sina egna julklappar, och päronen betalar... Men man får vad man vill ha ialalfall :näsblod

Social du kommer vara med resten av familjen då efter att den kartongen är öppnad :D:D dvs om du är som de flesta andra...

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Igår fick jag äntligen nytta av telefonen på dedär sättet man tänkt sig mest, när man är iväg o ska köpa nåt av nån.
Drog ut lite på tiden för honom att komma hem, no problem, upp med mobilen o leta på närmsta shoppingställe, upp med gpsen o sen styra dit.
Nästa gång kanske man blir missnöjd med det man ska kika på, samma då, upp med mobilen, leta på nåt annat i närheten o åk o kika :D

Pegaso650

Numera på Honda...
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
Viffer -98
Igår fick jag äntligen nytta av telefonen på dedär sättet man tänkt sig mest, när man är iväg o ska köpa nåt av nån.
Drog ut lite på tiden för honom att komma hem, no problem, upp med mobilen o leta på närmsta shoppingställe, upp med gpsen o sen styra dit.
Nästa gång kanske man blir missnöjd med det man ska kika på, samma då, upp med mobilen, leta på nåt annat i närheten o åk o kika :D

Själv stod jag mitt i julstressen i ett köpcentrum och skyfflade pengar mellan två bankkonton, då jag råkade ha bankdosan i fickan och pengarna började sina på VISAkortet. Sen var det bara att spendera vidare :yoparty :näsblod

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Själv stod jag mitt i julstressen i ett köpcentrum och skyfflade pengar mellan två bankkonton, då jag råkade ha bankdosan i fickan och pengarna började sina på VISAkortet. Sen var det bara att spendera vidare :yoparty :näsblod

Själv har jag en personlig kod för att kunna föra över mellan mina konton utan dosan, good shit :tummenupp

Hur som, man har ju helt klart skaffat sig ett behov som man inte lär kunna vara utan mer.
Satt i bilen o vänta på farsan, jaha, upp me mobilen o surfa SH :D

Pegaso650

Numera på Honda...
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
Viffer -98
mailade motogp.com och frågade om de kommer släppa nån androidapp och de håller tydligen på och jobbar på en nu :yoparty:yoparty dock ingen info om när den kommer finnas tillgänglig.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag hade ju lite problem med lagg på min HTC hero. Antog att jag testat för mycket "skit" som skapat problem i OS'et (visar ju hur skört det ändå är).

Jag har gjort en Återställning (factory reset) och det gjorde SUSEN! Nu går den som jag minns den, fort och bra! Jag kan tänka mig dock att uppgradera till en större telefon i framtiden samt med 1Ghz och fortfarande behålla Android, som då förhoppningsvis kommit ut i version 2.1 och inte 1.5 som är på HTC Heron.

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Jag hade ju lite problem med lagg på min HTC hero. Antog att jag testat för mycket "skit" som skapat problem i OS'et (visar ju hur skört det ändå är).

Jag har gjort en Återställning (factory reset) och det gjorde SUSEN! Nu går den som jag minns den, fort och bra! Jag kan tänka mig dock att uppgradera till en större telefon i framtiden samt med 1Ghz och fortfarande behålla Android, som då förhoppningsvis kommit ut i version 2.1 och inte 1.5 som är på HTC Heron.
2.1 ryktas komma till heron i mars

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag har iaf valt att ändå sälja min HTC hero som efter factory reset funkar utmärkt, men jag söker lite andra egenskaper på min framtida telefon.

Säg, 2500 kr inkl frakt?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...