Humortråden, bidra med dina sjukaste, bästa och/eller tråkigaste skämt! OBS: låg nivå

Snigel

juckar å snurrar å bär mig åt
Gick med
6 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
ZX10R
En man satt å deppade i en bar bredvid honom satt en kvinna å såg väldigt hängig ut, så småningom började de prata.
Mannen berättade att han blivit lämnad av sin kvinna för att han varit för kinky i sängen, kvinnan hade otroligt nog precis blivit dumpad av samma anlededning.
Så efter ett tag bestämde de sig för att gå hem och ha kinky sex, när de anlände till kvinnans lägenhet ursäktar hon sig för att klä om till något mer bekvämt.
När hon en kvart senare kommer ut iförd läder dräkt med dragkedjor vid alla kroppsöppningar är mannen på väg att gå.
Kvinnan frågar men skall du redan gå?
Ja jag har redan våldtagit din katt och bajsat i din handväska så jag är klar

:hihi :rofl :lol
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Kan inga nya så får köra samma......

Mannen var ute och provkörde sin nya sportiga Porsche, han fällde ned taket och tryckte på gasen. När han körde över 120 såg han blåljus bakom sig.

Han hade blivit något fartblind och tänkte att polisen kan aldrig köra ikapp honom. Han tryckte gasen i botten, men när han närmade sig 170 började han att tänka efter.
"Vad i helvete håller jag på med?" och då stannade han vid vägrenen.
Polisen kom fram till bilen med bötesmappen i handen.

"Det har varit en låååång dag, mitt pass är snart slut och det är dessutom fredag den trettonde. Jag har ingen lust att börja trassla med papper. Jag släpper dig om du kan lämna en förklaring för fortkörningen, som jag inte har hört tidigare".
Mannen tänkte 2 sekunder och svarade:

"Min fru lämnade mig förra veckan, hon stack med en polis. Jag trodde att han ville lämna tillbaka henne".

Polisen önskade mannen trevlig helg.
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
En blind man går in på en lesbisk bar av misstag. Han tar sig fram till en barstol och beställer en drink. Efter att ha suttit där en stund ropar den blinde mannen till bartendern:
-Vill du höra ett blondinskämt?
Baren blir med ens döds tyst. Med en mörk hes röst säger kvinnan jämte honom:
-Innan du berättar det skämtet bör du veta en sak. Bartendern är blond, servitrisen är blond, jag är 2 meter lång, väger 107 kg är blond och har svart bälte i karate. Kvinnan som sitter jämte mig är blond och tyngdlyftare. Kvinnan till höger om dig är blond och proffsboxare så tänk dig noga för innan du berättar historien.
-Vill du fortfarande berätta den?
Den blinde mannen:
-Näe, inte om jag skall behöva förklara den fem gånger.


**************************************



Elefanten till kamelen: - Varför har du tuttarna på ryggen?

Kamelen: - Haha, dum fråga av en som har kuken mitt i ansiktet!!


Idag har jag kört BMW :rodnar
 
Last edited:

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Uddevalla
Hoj
R6 -06
Får bli på engelska, hittar inte någon bra översättning:

The white stork brings white babies, the black stork brings black babies. Which bird brings no babies at all?

(fundera en stund innan du scrollar ner)





























The swallow!!! :hihi
 

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Ort
Tomelilla
Hoj
Triumph
stulen från ett ponny forum:

Ett medelålders par från norra USA längtade en kall vinter till värmen och bestämde sig för att åka ner till Florida och bo på hotellet där de tillbringade bröllopsnatten tjugo år tidigare.

Mannen hade en längre ledighet och åkte därför ner en dag i förväg. När han checkade in upptäckte han att hotellrummet hade en dator och beslutade sig för att skicka ett mejl till hustrun. Han missade dock en bokstav i namnet. Mejlet hamnade hos en prästänka i Houston, som just hade kommit hem från makens begravning och skulle kolla om det kommit e-post med kondoleanser från släkt och vänner.

Sonen fann henne avsvimmad vid datorn och läste på skärmen: Till: Min älskade hustru! Rubrik: Jag har kommit fram! Jag vet att du är förvånad över att höra ifrån mig. De har datorer här numera och man tillåts skicka mejl till sina nära och kära. Jag har just checkat in. Allt är förberett för din ankomst i morgon. Jag ser fram emot att träffa dig då. Hoppas din resa blir lika problemfri som min. PS. Det är verkligen hett här nere! DS.


/jesper
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Två par som hade känt varandra länge, bestämde sig för att byta partners för en kväll.
Bytet gjordes och senare på kvällen låg det ena paret o småpratade i sängen.

-Ja du Benny, det där var inte så dumt!

-Det har du rätt i, Kenneth. Hur tror du det går för brudarna?

:hihi
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Mohammad o Mustaffa sitter o pratar.

Mustaffa: -Mohammad, do ser ledsen ot?
Mostaffa: -Jaa, jack harr fott aids...
Mustaffa: -Men dett varr vel inte so farlig, jack harr fott jobb...


:tungan
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Orkar inte läsa alla 21 sidor för att se om någon hunnit före mig.

Mannen kör frugan doggystyle då han säger:

-Bit i kudden älskling, jag hoppar upp en våning!
:)
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
En svensk kille flyttade till USA och blev ihop med en tjej där vid namn Wendy. När dem hade varit ihop ett ganska bra tag och han kände att det var henne han vill dela sitt liv med bestämde han sig för att tatuera in hennes namn på sin penis. Så det stod "WENDY" när han hade fjong och "WY" när den var slak. En dag när han var på krogen med Wendy drog han in på toan och där stod en Jamaican vid pissoaren med reggae-attiraljer. Mössdan, dreads, hela kittet.. Sedan när han ställde sig brevid och kickade över lite mot Jamaicanen såg han att det stod "WY" på hans penis med. Då frågade han "Oh, do you have a girlfriend whose name's Wendy, too?" varpå han fick svaret: "No mon, it be sayin' 'Welcome to Jamaica and have a nice day'.
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Vad kallar göteborgarna pelarna på Ullevi?

Ingen som har svaret på denna gåta? Snart kommer svaret :)
 
Last edited:

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
kastrerad
En SM man träffar en sadist och det vill sig inte bättre än att de bli kära och går och gifter sig.

Det är bröllposnatt och mannen som är SM börjar känna sig kåt och säg till sin fru
-Smiska mig, bit mig, plåga mig
-Trodde du ja...


Tråden sa dåliga skämt, så kunde inte låta bli :)
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Johansson skrev:
2457318 Vad kallar göteborgarna pelarna på Ullevi?

Ingen som har svaret på denna gåta? Snart kommer svaret :)

Fotbollspelare...;)

Edit: Johansson hann svara före på Johanssons fråga:rolleyes

;););)
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Göran Persson var ute och red när han mötte Alf Svensson. Alf berömde Göran att han hade en sådan ståtlig hingst.
- Hingst sa Göran, det är ett sto.
- Det är en hingst, sa Alf.
- Nej Du Alf, sa Göran, nu har Du fel för jag mötte Carl Bildt och han sa att han inte hade sett större fitta på en häst förr.



:hihi
 
Nyheter
GASGAS presenterar nya EC125

Nya GASGAS EC 125 har sitt ...

Automatisk växellåda tillval hos Yamahas motorcyklar

Yamaha introducerar nu Y-AM...

Moto Guzzi 2024

Från 12 till 15 september 2...

Yamaha lanserar ny automatisk växellåda

Yamaha introducerar nu Y-AM...

Grusbus, mellanklass!

Just nu befinner sig Allt o...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

Bastianini och Viñales bildar KTM-kvartett med Binder och Acosta

KTM har presenterat en helt...

Svenskt i Indians hojbyggarserie

I sjätte avsnittet av India...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

KTM presenterar 2025 års EXC-modeller

2025 års EXC-modeller från ...

Top