Ozziania
SuperSport är lite roligare
Måste tänka på blodtrycket...
Har ventilerat detta flera ggr här i försäkringsgruppen...
Försäkringsbolagen har försökt pungslå en på flera sätt vid det här laget...
R1 -07 som ägts av gubbjäveln i den lilla staden sen -07 utan några olycksfall, ändå tycks han ses som en tacksam kassako utan annat fokus än på själva hojen.
De båda XTna försöker f-bolagen vilt att underträffa varandra i premie genom veritabel brevbombning av postlådan...
Har dock för närvarande ändå (nåja) en rimlig premie på ~6500:- hel/hel hos trygghansa..
Paradoxalt är dock att vill jag försäkra ytterligare en exakt likadan R1 till så smäller de på 2000kr extra för den(!!?)
Är det bara jag (som kör en icke önskvärd hoj) som känner sej provocerad när Foppas reklam för Svedea rullar på dumburken?
Sveriges bästa MC-försäkring:
-"....... Så vad väntar du på? Byt till Svedea du med"...
-"Men va fan i helvete, jag vill ju det men de vill ju inte ha min hoj".....
100000090000 kr för en jävla trafikförsäkring, skulle du betala det Foppa?
Nä, du lär väl inte behöva betala alls, du får väl betalt..
Ggggggvrrr..... suck: Så, nu mår jag bra igen (som Svullo sa)
Har ventilerat detta flera ggr här i försäkringsgruppen...
Försäkringsbolagen har försökt pungslå en på flera sätt vid det här laget...
R1 -07 som ägts av gubbjäveln i den lilla staden sen -07 utan några olycksfall, ändå tycks han ses som en tacksam kassako utan annat fokus än på själva hojen.
De båda XTna försöker f-bolagen vilt att underträffa varandra i premie genom veritabel brevbombning av postlådan...
Har dock för närvarande ändå (nåja) en rimlig premie på ~6500:- hel/hel hos trygghansa..
Paradoxalt är dock att vill jag försäkra ytterligare en exakt likadan R1 till så smäller de på 2000kr extra för den(!!?)
Är det bara jag (som kör en icke önskvärd hoj) som känner sej provocerad när Foppas reklam för Svedea rullar på dumburken?
Sveriges bästa MC-försäkring:
-"....... Så vad väntar du på? Byt till Svedea du med"...
-"Men va fan i helvete, jag vill ju det men de vill ju inte ha min hoj".....
100000090000 kr för en jävla trafikförsäkring, skulle du betala det Foppa?
Nä, du lär väl inte behöva betala alls, du får väl betalt..
Ggggggvrrr..... suck: Så, nu mår jag bra igen (som Svullo sa)
Last edited: