Mc Carlsson
Ny medlem
Tänkte kolla lite med er andra om vad ni har för erfarenheter med hälsningar mellan oss mc-åkare. Jag har åkt hoj från 17års ålder med ett 7 års uppehåll pga tillökning i familjen. Skaffade en hoj förra året för att väcka liv i gubben igen
( har blivit 33 nu ).
Det som slog mig när man är ute å kör är att det är dålig moral på vissa sorters hojåkare som förr hälsade oavsett vilken sorts hoj man åkte. Möter man ett gäng med ombyggda customcyklar så är det jäkligt sällan som de bryr sig att slänga ut näven.
Nu finns det givetvis undantag där oxå men i stort så tycker jag att det har blivit mer som att - olika mc grupper hälsar bara på varandra!
Är det kanske bara jag som är lite "känslig" eller har det blivit mer åt det hållet? Vill påpeka att jag hälsar på allt, men får man inget gensvar så blir man lite
Det som slog mig när man är ute å kör är att det är dålig moral på vissa sorters hojåkare som förr hälsade oavsett vilken sorts hoj man åkte. Möter man ett gäng med ombyggda customcyklar så är det jäkligt sällan som de bryr sig att slänga ut näven.

Är det kanske bara jag som är lite "känslig" eller har det blivit mer åt det hållet? Vill påpeka att jag hälsar på allt, men får man inget gensvar så blir man lite