Hur är det med hälsningar hojåkare emellan?

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Ja precis :tummenupp

Har nyss läst den där "ironitråden" så jag trodde att ni fattade, att jag fattade att han skojade, fast jag svarade så att ni skulle tro att jag inte fattade....

Enkelt va :gnissla

Me so... :dummer

URRninja skrev:
Eller så skojade silwer lite :7peta

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
Tom Byron skrev:
Ja precis :tummenupp

Har nyss läst den där "ironitråden" så jag trodde att ni fattade, att jag fattade att han skojade, fast jag svarade så att ni skulle tro att jag inte fattade....

Enkelt va :gnissla

Me so... :dummer

Hehe, jävla omöjlig internetironi.. :D

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Gixxer 1 skrev:
Möter man ett gäng med ombyggda customcyklar så är det jäkligt sällan som de bryr sig att slänga ut näven. :gnissla

Jag är en Hejjare :hej men så klart så har mött många hemmabyggda customhojar som INTE hälsar utan har en min som liknar Clintan :va
Vet inte varför dom inte hälsar.. dom kanske är rädda att släppa styret, jag menar NÅNTING kan ju faktiskt lossna :D

Mer hälsningar till MC-folket :tuttar

SM 570 RR

Jaspilot, fotomodell, god ekonomi.
Gick med
5 May 2003
Hoj
Husqvarna 600
Varför ska man hälsa på nån man inte känner? :va

bsajanne

Först in i kurvan väljer spår!
Gick med
29 Jul 2003
Hoj
Multistrada 1100 -08
Jag mötte en glidare för ca 3 veckor sen när jag åkte till Uppsala. Vi var ganska ensamna på hoj så vi vinkade glatt (på isen) och med stort leende :banana
Jag vinkar till alla jag möter (nästan). Ibland är det lite för mycket betongdelar i mitten på vägbanan och mycket trafik på t.ex. Essingeleden och liknande ställen och ett oerhört stort avstånd till mötande knutte då blir det inte alltid en vink. Men så fort man möts och ser varandra så åker näven ut. Lite jobbigt om man vill växla då men det finns väl varvtalsregulator på moderna hojar??? Så det är bara att hålla kvar gasrullen i öppet läge en stund till :dummer
//Kör så det ryker

hjelmfrillan

En otrolig blick för spelet
Gick med
15 Oct 2003
Hoj
xt660r
ja det här med hälsande kan ibland bli lite krystat, en kul grej hände i somras.

jag och en polare stog med mc:n vid en busshållplats för att vila ut lite, då kommer det en custom-snubbe vilt farande, han slänger upp näven hej vilt, kollar samtidigt på oss....glömmer bort trafiken totalt, då en bil framför honom bromsar in för ett övergångs-ställe, han låser upp bakhjulet....å får till en sån där vobbling så jag fattar inte än idag hur han lyckades hålla den på hjulen....

men dom som förra året mest undvek mig med hälsningar var, mcpoliser plus sporthojs åkare :fatta!

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
DRZ-400 -07
Hälsar mest (bara?!?) på sporthojs åkare... Hälsar absolut INTE på moppe/125 folk o HD!!! Hälsa e en del av hojkulturen... Men man ska hälsa på RÄTT folk!!! Varför hälsa på ngn man ändå inte tänker snacka med om man står vid ngt fik :va ???? I mitt fall: moppeungar, 125glin o HD gubbar!!! Fast det e jag, o vad JAG tycker... /Yoshi

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
Yoshi_gixxeRR skrev:
Hälsar mest (bara?!?) på sporthojs åkare... Hälsar absolut INTE på moppe/125 folk o HD!!! Hälsa e en del av hojkulturen... Men man ska hälsa på RÄTT folk!!! Varför hälsa på ngn man ändå inte tänker snacka med om man står vid ngt fik :va ???? I mitt fall: moppeungar, 125glin o HD gubbar!!! Fast det e jag, o vad JAG tycker... /Yoshi

Tack, det är alltid lika kul att bli diskriminerad :fatta!

K-Micke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Goldwing
Yoshi_gixxeRR skrev:

Ok man vill hälsa på "rätt" folk, men tyvärr säger ju hojen dom kör på inget om det är "rätt" eller "fel" folk. :3freak :rolleyes: Att göra skillnad på olika hojåkare är INTE en del av hojkulturen.

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
DRZ-400 -07
Varför hälsa på ngn man ändå inte tänker snacka med :confused: :confused: :confused: Men det e JAG!!! Vad andra gör :va spelar mig inte ngn roll... :D :D /Yoshi

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
Jag hälsar på alla :hej

Men oftast så är det sporthoj åkare som inte hälsar tillbaka,

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Jag hälsar tillbaka. Om jag inte sätter väldigt mycket input i åkningen förstås. då brukar jag vinka med lillfingret som ett bevis för att jag "arbetar" hårt..

//jaG

stony skrev:
Jag hälsar på alla :hej

Men oftast så är det sporthoj åkare som inte hälsar tillbaka,

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...