Nä, varför bry sig över huvud tagetYoshi_gixxeRR skrev:Varför hälsa på ngn man ändå inte tänker snacka med![]()
![]()
Men det e JAG!!! Vad andra gör
spelar mig inte ngn roll...
![]()
/Yoshi
berggren_martin skrev:Nä, varför bry sig över huvud taget![]()
För fan, man skulle bli eremit förresten nu när man tänker på det. Som han i skrotnisse.
Kan inte annat än hålla med dig därberggren_martin skrev:Tycker det är en av de där sakerna som gör just hojåkande så störtskönt
Folk kommer fram och pratar med en på mackar, hälsar och är trevliga osv. Motorcykel är ett bra sätt att få kontakt med folk.
Rätt charmigt tycker jag.
Som när Rossi släppte för att ge Biaggi fingretNoicE skrev:När jag körde 125:a mötte jag en gång en R1 med fullt knäskrap. Han vinkade ändå! Det tycker jag var fränt![]()
Silwer skrev:håller med "låt mig vara i fred och jobba med min bok"
Skrotnisse regerarK-Micke skrev:Jag har "Skrotnisse och hans vänner" på video. Störtskön rulle.![]()
Men om ni kör om en hoj, hur gör ni då? Fingret ellerstony skrev:Jag hälsar på alla![]()
Men oftast så är det sporthoj åkare som inte hälsar tillbaka,
Vid själva omkörningen behöver man ju helst hålla händerna på styret. Möjligtvis att jag sträcker upp handen efteråt, men det är inte så vanligt.BMW R90s skrev:Men om ni kör om en hoj, hur gör ni då? Fingret eller![]()
Qvint skrev:Och är det kontroll, så skall det signaleras som aldrig förr... som de sade i Robinsson så skall man göra internationell nödsignal om det krävs...
Marals76 skrev:Sällan de jäkla raggarna slänger ut handen och säger hej. Så jag har lessnat på att heja på franstomtarna.![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |