4:20
Ett fuckobarn...
Killen i fråga tycker kanske kvinnan i hans liv är mer värd än ett körkort. Då är man redo att ge upp allt.
Det finns andra saker än hojar vet du
jo, men hur tänkte du nu?
snubben har gjort en tråd om ämnet?
Killen i fråga tycker kanske kvinnan i hans liv är mer värd än ett körkort. Då är man redo att ge upp allt.
Det finns andra saker än hojar vet du
Jo precis, tänk om jag kunde vara lika tuff som du.
Att man bryr sig om den man är gift med innebär INTE att man är en pussy. Snarare tycker jag det är ett tecken på hälsosam empati. Men det är ju jag det.
Tack för svaret iaf...
Att komma med ett blankt "Jag ska ha, annars kan du dra!" eller "Du får helt enkelt inte!" är knappast tecken på friskt beteende.
har man familj så får man ta hänsyn till varandra helt enkelt.
Håller med där... men som nybliven hojägare på 35 undrar jag nu varför jag inte gjort detta tidigare... Vilket jävla lyft av livet!
Det handlar om att ge och ta...
Ingen som tänker på att skulle det vart omvända roller så skulle hela högen av täckta könet skrika av panik STACKARS FÖRTRYCKTA KVINNA SOM MÅSTE BE OM ATT FÅ FÖRVERKLIGA SINA DRÖMMAR.Lite talliban fasoner av ts fru om hon inte godkänner kan jag tycka!
från 4a tusen till 100 tusen.
ja jävlar.. verkar vara ett lotto det här med att ta körkort.
en del får betala flera miljoner, och andra får betala ett par tusen
Vissa har gemensam ekonomi. Då finns det egentligen inga "dina" eller "mina" pengar.Även om det kostar 100tusen kronor så får man ju betala det av sina egna pengar. Vad har hon med hans pengar att göra?
Om han har råd men inte hon så är det ju klart att han ska skaffa hoj om han nu vill det. Har inte ens han råd så ska han nog låta bli.
Även om det kostar 100tusen kronor så får man ju betala det av sina egna pengar. Vad har hon med hans pengar att göra?
Om han har råd men inte hon så är det ju klart att han ska skaffa hoj om han nu vill det. Har inte ens han råd så ska han nog låta bli.
Du har rätt till ett eget liv. Egen hobby. Eget sparande och egen ekonomi.
Du väljer själv vad du vill köpa och vad du vill göra. Alla "hinder" ifrån detta är social regler som vi själva byggt upp i våra förhållanden.
Således.... Om du vill köpa en hoj och ta MC kort är det exakt vad du ska göra. Oavsett vad frugan säger. Varför ska du ens fråga?
och varför i helvete skall hon opponera och VÄGRA dig detta??
Finns det en sjukdomsbild som inte näms här?
I grund och botten handlar det om att detta liv levs av dig och du skall göra vad du vill med det.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|