Urtids 1100 är väl ingen speedway hoj precisbippen skrev:Jag bromsar aldrig . Det är väl bara för besiktningen . Kolla på speedway-hojar, bromsar behövs inte.
Så kommer det att låta i sommar oxå när du bromsar på dig ner i sandfållanGoodstuff skrev:Tryckte fel. Skulle tryck på endast med frambroms men det blev endast med bakbroms. Smart! Det är ditt fel Micke!
GSXR1100R skrev:Så kommer det att låta i sommar oxå när du bromsar på dig ner i sandfållan
Moahahahah jag kommer att njuta av denna sommar, se Gustav i Torparn... gräv lite i sandfållan som hittar ni snart honom.Goodstuff skrev:Det kommer vara ditt fel även då - gubbe!
GSXR1100R skrev:Moahahahah jag kommer att njuta av denna sommar, se Gustav i Torparn... gräv lite i sandfållan som hittar ni snart honom.
Kraschat? Kyss mig i röven, han vinglade väl av med knapp styrfart och ramlade omkull på grund att dåligt balanssinne (vanligt hos äldre gubbsvålar).Goodstuff skrev:Du som, till skillnad från mig, har kraschat i Torparn borde ju veta att det inte finns någon sand att gräva i.
Det kom ifrån rätt röv, du kan väl det här med stolpe och outvalmers skrev:Kraschat? Kyss mig i röven, han vinglade väl av med knapp styrfart och ramlade omkull på grund att dåligt balanssinne (vanligt hos äldre gubbsvålar).
Snarare stolpe in. Gubbjävel!GSXR1100R skrev:Det kom ifrån rätt röv, du kan väl det här med stolpe och out
Hursomhelst så behöver du jobba med din bromsteknik din snorläppvalmers skrev:Snarare stolpe in. Gubbjävel!
Jaha, man ska alltså bromsa sig ur situationen när det generalsläpper bak och sedan fram?GSXR1100R skrev:Hursomhelst så behöver du jobba med din bromsteknik din snorläpp
Funkar om man bromsar INNAN det släpper, du ska nog gå på SMC avrostning innan du tar RR licens.valmers skrev:Jaha, man ska alltså bromsa sig ur situationen när det generalsläpper bak och sedan fram?
Bromsa innan det släpper? Man brukar gasa ur ur kurvor, men du menar att man ska bromsa ut ur kurvor? Låter ungefär som Swedies power slides in i kurvorna på Sviestad.GSXR1100R skrev:Funkar om man bromsar INNAN det släpper, du ska nog gå på SMC avrostning innan du tar RR licens.
Ännu värre än jag trodde, du missbedömde din egen körduglighet och kom för fort in i kurvan, man kan bromsa lite med nerlägg, titta på Watzvalmers skrev:Bromsa innan det släpper? Man brukar gasa ur ur kurvor, men du menar att man ska bromsa ut ur kurvor? Låter ungefär som Swedies power slides in i kurvorna på Sviestad.
Du ska nog gå på avvecklingskurs för överåriga MC-förare.
Men för bövelen, hastigheten in i kurvan var noll, men pådraget ut ur densamma var maximalt. Hur fan ska jag kunna bromsa mig ur det?GSXR1100R skrev:Ännu värre än jag trodde, du missbedömde din egen körduglighet och kom för fort in i kurvan, man kan bromsa lite med nerlägg, titta på Watz
www.klantskalle.du hur har du kunnat bli så gammal med den körstilenvalmers skrev:Men för bövelen, hastigheten in i kurvan var noll, men pådraget ut ur densamma var maximalt. Hur fan ska jag kunna bromsa mig ur det?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|