freddexwing
дьявол
Jag jobbar som säljare själv i en bransch där kunderna INTE kommer till mig utan jag kontaktar dom! Jag fattar inte dessa mc-säljare och då har jag hört liknande exempel från helt skilda håll!
Att så misslyckas så kapitalt är förmig helt oförståeligt! Min polare ringde in och ville köpa nya bladen och sa att han måste ha ett slip-on! Då säjer säljaren: "den är så ny så det är inte säkert attt det finns" En RIKTIG säljare gör ALLT för att få kunden nöjd! Om inte slip-on finns i mars så får han väl komma in och få det i maj (vilket polaren inte skulle ha problem med) men det var tydligen skitjobbigt att kolla...polaren var ju villig att pynta 140lök så varför ska han få någon kundservice!
Slutade med att han köpte via blocket istället!
Låter iof i mina öron som en bra säljare eftersom det inte är ovanligt att det är lång väntetid på slipons till nya hojar om man vill ha någon "bättre" märke. En plåtburk med några popnitar brukar finnas att tillgå på momangen.
/Fredde