Hur gör man en fuckyou-burnout?

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Kontentan är väl att det är många s.k. journalister likt Skugge o.dyl. vars enda chans att synas är att skriva irriterande och provocerande artiklar.

Visst är det en något farlig hobby men man måste ju få leva lite också. Alla kan ju för f*n inte bara dricka latte och blogga heller. Kul att det finns alla sorters människor.

/N

Trasan

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2004
Hoj
...
Här fanns en bild som inte finns längre, har nån en bild på allas våran Fredrika Hillervik?

Last edited:

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
funderar starkt på o prova på en,,, FUBout. tips o råd på vägen?

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
Roligaste FYB hitills?

funderar starkt på o prova på en,,, FUBout. tips o råd på vägen?

Den här "Fuck You Burnouten" måste ändå kvalificera sig till en av de bästa i universum hitills;

En av medlemmarna på SH var ute o svängde häromveckan tillsammans med en broder, och på vägen hem, tidig morgon, stannade de i en rondell i Nacka för att säga hej då.
När de snackat klart drog en av killarna iväg medans den andre fick morgonens infall; varför inte avsluta med en burnout?!
Sagt o gjort så sätter han igång och får fart på morgonens bästa rökshow. Då plötsligt ser han att kompisen stannad 100 meter bort och tittar på, samtidigt som har ger vår burnoutstjärna fingret!
Självklart släpper han vänsterhanden och ger fingret tillbaka (= en Fuck You Burnout, eller hur?)
Sen händer det osannolika;
Mellan de två hojarna fanns ytterligare en liten stickväg. Helt plötsligt från ingenstand, medans R6:an ylar som en demon och fuckfingret fortfarande hålls högt röken, så dyker en polisbil upp MITT EMELLAN de två.
Som i ultrarapid inser vår vän hur detta ser ut, för inte kollar konstaplarna åt den andra hojen, utan vad de ser när de glider ut i korsningen, är en vettvilling som tokvarvar sin hoj i ett moln av däcksrök, och ger dem FINGRET!!! Vad e oddset för det?
Morgonens andra burnout görs av en blåvit Saab Turbo kombi, och vår vän får kämpa hårt för att komma ifrån de förolämpade konstaplarna...

Jag skrattade så jag grät när jag fick höra om äventyret! Vad säger ni, visst kvalificerar sig den här FYB:en som en av de bättre?

PP

Orange Coast

Ny medlem
Gick med
1 Dec 2006
Hoj
Honda
Här fanns en bild som inte finns längre, har nån en bild på allas våran Fredrika Hillervik?

Här kanske?

http://www.dalarnastidningar.se/noje/melodifestivalen/article164968.ece

65917_jpg_1628b.jpg

Sportster

315:405= gött ljud
Gick med
26 Mar 2006
Hoj
Sportster
Jag har inte följt hela tråden men vad jag kan förstå så har hon lurat precis alla och har säkert en ganska hög lön för det. Varför tror ni att en tidning anställer en krönikör som försöker reta upp folk med en massa strunt artiklar. Ni fattar säkert.. hur många har inte varit inne på och läst på Dalarnas tidningar och det är ju hela meningen med artikeln, reta upp folk så dom går till tidningen och läser, det är hela grejen. Nu har jag inte följt just henne men jag är ganska säker på att det skrivs på många furum runt om i landet där hon har retat upp olika intressen och på så sett sätter tidningen på kartan. Om alla som läser vad hon skriver inte bryr sig det minsta så skulle det inte ta lång tid innan tidningen ger henne sparken:arsele

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Klicka på länken och läsa texten kanske :confused:

Njae...jag tillhör dagensungdom som anser att sånt tar för mycket tid och är för jobbigt...

:rolleyes:

"Det säger Lizbet Brittsten. Hon är schlagerexpert och sitter i styrelsen i Melodifestivalklubben, en intresseklubb som bland annat bevakar festivalen, ordnar vadslagningstävlingar och fixar biljetter och hotell till medlemmarna."

Okej!

Last edited:

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
:yoparty

Bifogat

• DSCN0163burn.JPG
    DSCN0163burn.JPG
    123.9 KB · Visningar: 182
  • DSCN0164tokaburn.JPG
    DSCN0164tokaburn.JPG
    65.2 KB · Visningar: 108

Nålberg

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
ER6n 06
Fick ett infall att tillverka ett eget bidrag till detta fuck-you-burnoutkollage under kvällen. :yoparty Enligt fotografen fick jag lite publik på balkongerna på huset i bakgrunden:tummenupp

Bifogat

• fucku1.JPG
    fucku1.JPG
    78 KB · Visningar: 185
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati