Hur gick det för Adnan_Gangster? (Landskronahärvan...)

Status
Ej öppen för fler svar.

-WANTED-

Gick med
10 Apr 2007
Hoj
R1, crf 450
Ursäkta men vad fan har kyrkan med Sverige att göra egentligen :va Det är ju bara den där jävla kristendomen. Jag har svårt att förstå hur han där jesus har kunnat lura så jäkla många människor.

Det handlar ju lite om svensk seder. Inte för att jag bryr mig så himlans mycket om man går i kyrkan på skolavslutningen, men att de tar upp det som ligger i sveriges kultur som rasistiskt? Det gör mig bara irriterad...

Precis, vad har SD tillfört politiken runt om? Inte ett piss. Kolla vad det partiet har åstadkommit/motionerat om i de kommuner de fått mandat! Om ett sådant parti skall lyckas mer än få proteströster krävs det lite mer seriöst folk i partiet. Därmed inte sagt att jag röstar på de.

Är inte 18 än så har inte röstat än. Men om de inte har ändrat sig tills jag ska rösta så kommer jag rösta på SD för politikerna måste se att vi bryr oss om det. Allt är inte som i den drömvärlden som de verkar föreställa sig... Det finns massa partier som har massa om invandrar politiken, och just nu handlar det inte om att rösta på den som är mest rätt utan att få de stora partierna att se vad som behövs göras. De bryr sig inte om en, men om 5-10% röstar på dem så kommer det bli ändringar tror jag.

Last edited:

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Hoj
FZR skrot
det är segregationen som är problemet, inte intaget av invandrare. Enligt mig.

Dessa siffrorna ang asylansökan av Irakier till Sverige 2007 är alltså ok enl dig?

- 48,5 % (18 559st) av de som sökte i EU gjorde det i Sverige (svenskar utgör 1,8 % av EU:s befolkning), ..ca 90% fick uppehållstillstånd.

- Ansökningar/1000capita:
Sverige: 2,05
Tyskland: 0,05
England: 0,03
Holland: 0,12
Norge: 0,26
Danmark: 0,19
Finland: 0,06
Frankrike: 0,001

Någonting är extremt fel...

BananBosse

Bosse Bus, lekfarbror -Svineri MC
Gick med
2 Jun 2007
Hoj
KTM 660, KTM 540 2t under renovering!Nu även en CBR 954 för sakens skull.Och en CRF 450 -07 för fun.
Blev fan rädd nu....

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
...hur kan officiella UNHCR-siffror vara "på gränsen" ?

Beror väl lite på hur var och när man använder siffrorna.
På amnetsy,s hemsidor ger dom inte lika negativa vibbar tex.

Och det var egentligen inte ditt inlägg som jag syftade på men syftet med ditt inlägg var solklart.

Tycker bara att vinklingen på många inlägg på slutet av denna tråd inte har här att göra, aggitera kan man göra på andra forum än SH.
nån som har problem med det eller!

Ok om man har torrt på fötterna som i Adnan härvan men nu på slutet känns det lite ot och pro SD.

Last edited:

KuntaKen

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2006
Hoj
KTM 520/525 -02 KTM SX-F -07
SD nästa gång. E less på skiten som det är, man är rasisit så fort man öppnar truten eller ens tittar åt en invandrares håll. Det måste bli ändring och mer stake i Svenska folket om det ska hända något.

Errol

mek.
Gick med
11 Mar 2007
Hoj
kolfiber
"
Vi har världens högsta skattetryck. Ingen annan tar efter oss.

Vi betalar den högsta andelen av BNP per capita i utlandsbistånd. Ingen annan tar efter oss.

Vi släpper in flest flyktingar per capita i hela västvärlden. Ingen annan tar efter oss.

Vi avvecklar kärnkraften. Ingen annan tar efter oss. "

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
"

Vi betalar den högsta andelen av BNP per capita i utlandsbistånd. Ingen annan tar efter oss.

Vi släpper in flest flyktingar per capita i hela västvärlden. Ingen annan tar efter oss.

Du råkar inte heta Norstedt i efternamn? :)

Tommy.exe

Guest
"

:klappar

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
Det är kul när man får höra på krogen när man är ute med tjejen och folkslag som bryter börjar bli för närgångna. Tjejen markerar, men de förstår inte. Då sätter lilla jag in foten och markerat betydligt tydligare, trots att jag åker på däng av de flesta.

Då får man höra "du går emot dina egna". Sorgligt att det skall vara så svårt att anpassa sig efter ett annat lands kultur.
Om jag flyttar till ett annat land så får för fan jag o min familj anpassa oss efter hur det fungerar i just det landet. Men nej nej, inte i sverige.

Snart stängs tråden pga att vi alla är rasister. Gnäll inte på snorungarna som gör sånthär, gnäll på deras föräldrar.. vad hade våra föräldrar gjort om om vi härjat som adnan? Jag hade åkt på stryk & inte fått röra mig fritt.. Du?

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Det är kul när man får höra på krogen när man är ute med tjejen och folkslag som bryter börjar bli för närgångna. Tjejen markerar, men de förstår inte. Då sätter lilla jag in foten och markerat betydligt tydligare, trots att jag åker på däng av de flesta.

Då får man höra "du går emot dina egna". Sorgligt att det skall vara så svårt att anpassa sig efter ett annat lands kultur.
Om jag flyttar till ett annat land så får för fan jag o min familj anpassa oss efter hur det fungerar i just det landet. Men nej nej, inte i sverige.

Snart stängs tråden pga att vi alla är rasister. Gnäll inte på snorungarna som gör sånthär, gnäll på deras föräldrar.. vad hade våra föräldrar gjort om om vi härjat som adnan? Jag hade åkt på stryk & inte fått röra mig fritt.. Du?

:fakta

Bra skrivet :tummenupp

Jönsson1

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
En lagom stor.
Det låter som att vi alla är mer eller mindre överens ang invandrarproblemen i Sverige.

Någon gång får det ta mig fan va nog, vi accepterar inte vilken skit som helst som politikerna bedriver i dagens Sverige.

Ofta annonseras det och man hör reklam på radion ang lediga bostäder i Landskrona och att det är en av Sveriges "finaste" städer.
Tro fan att ingen vill bo i gettot !

Att Sverigedemokraterna plötsigt fått kraftigt ökande röster är man inte direkt förvånad över.

Swedie, håll liv i tråden !

Hedgehog

Talanglös...... :(
Gick med
17 May 2006
Hoj
En långsam VFR, en lika långsam RD350 samt en liten motard
:va Usch! Jag som tyckte det va skitsvårt att bli svensk! Vet inte ens om jag är svensk idag:confused:

Vad är svensk?
När blir man svensk?:gnissla
När man varit laglydig en viss tid, eller när man kan språket?
Fürsten skulle stava fel på svenskaprovet som skulle göra honom till svensk!
Antydningar här på SH, skulle kunna tyda på att hans eventuella tidigare kriminella handlingar diskvalificerar honom som trovärdig svensk medborgare i alla avseenden.
Beror det på att hans fürfæder ær brottslingar -förlåt invandrare?
:rolleyes:

Tycker inte att det är så jävla lätta gränsdragningar här...

The harder they get...:D

Haha, humor av den högre skolan :D

Thomas_34

4 Q
Gick med
28 May 2004
Hoj
Ridley!?
"

och hela världen garvar läppen åt oss och våra kära politiker. De inser ju att vi kommer gå mot en ekonomisk katastrof men det är väl bara att låna av världsbanken som 3:e världen,men det gjorde vi ju kanske redan,för att ha råd med vår politik :rolleyes:

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...