Ursäkta men vad fan har kyrkan med Sverige att göra egentligen Det är ju bara den där jävla kristendomen. Jag har svårt att förstå hur han där jesus har kunnat lura så jäkla många människor.
Det handlar ju lite om svensk seder. Inte för att jag bryr mig så himlans mycket om man går i kyrkan på skolavslutningen, men att de tar upp det som ligger i sveriges kultur som rasistiskt? Det gör mig bara irriterad...
Precis, vad har SD tillfört politiken runt om? Inte ett piss. Kolla vad det partiet har åstadkommit/motionerat om i de kommuner de fått mandat! Om ett sådant parti skall lyckas mer än få proteströster krävs det lite mer seriöst folk i partiet. Därmed inte sagt att jag röstar på de.
Är inte 18 än så har inte röstat än. Men om de inte har ändrat sig tills jag ska rösta så kommer jag rösta på SD för politikerna måste se att vi bryr oss om det. Allt är inte som i den drömvärlden som de verkar föreställa sig... Det finns massa partier som har massa om invandrar politiken, och just nu handlar det inte om att rösta på den som är mest rätt utan att få de stora partierna att se vad som behövs göras. De bryr sig inte om en, men om 5-10% röstar på dem så kommer det bli ändringar tror jag.
Last edited: