Tjha, upptäckte att jag inte svarat i tråden, får väll förklara då, om det går, vetifan hur jag lyckats ,hehe, vill man så går det....
Fader min tycker det är kul när vi kan ha gemensamma intressen och ha kul ihop, därmed kunde han tänka sig att sponsra början på min livslånga (?) MC-karriär. Hoj + körkort + kläder mao. Belsin o sånt får jag stå för.
Men.... Sen kom hösten.... Det ställde till det.... Det kändes helt plötsligt inte så muntert att köra sporthoj när det va ensiffrig varme ute, och vägen va blöt och full med hala löv.... Detta måste lösas på nått sätt, kände att jag inte klarar vintern utan att få köra hoj
Tankarna började gå åt att hitta nån billig vinterhoj för runt 10k..... Som sedan steg till 15k då man insåg att man inte får så jättemkt för 10..... Som sedan steg till 20 för att jag insåg hur mycket mer man fick.... Och... Sen fick farsan reda på att en bekant till han hade en viss WR, riktig enduro, men han hade landsvägsreggat den, på 11kW, helt kanon, finns ju ingen bättre hoj tänkte jag.... så.... Det blev väll några kronor mer än 20.... Menmen....
Sen är tanken att köpa crosskläder, ett skinnställ, och lite trimm till NSRen.....
Jag jobbar 12 timmar i veckan och går i gymnasium samtidigt, det är kämpigt och tung, visst, men vad gör man inte, WRen får jag betala av på. kläder och allt mer jag vill ha får jag stå för själv. Jag jagar nått mer jobb, kvällsjobb typ, lever på gränsen nu så skulle gärna jobba lite mer. Kommer väll gå in i väggen iofs ,hehe, men vafan....
Det kostar att ligga på topp....
Är det värt det? Dum fråga!!