on/offroad
Bannad
[
Kränkt några utvecklingsstörda på sistone? Inlägget är anmält.
[
[
Känner du dig kränkt?
Är det konsensus att Triumphkvalitén är undermålig eftersom de tillverkar en modell med speciellt utseende som inte alla gillar?
Eller skall diskusisionen fortsätta?
Behövs det en ny tråd om BMW sedan, eller kan man överföra slutsatsen?
; är du riktigt fanatisk kan du tatuera traja i pannan/underarm lika smart som de/vi som tatuerade in Stockholms skins & spindel väv över armbågarna i sin ungdom - känns jävligt smart nu.
För det första råder det inte konsensus om något på denna tråd. Att kvalitén på trajan är undermålig är ett känt faktum som även intygats/styrks i otaliga inlägg från förtvivlade tidigare & nuvarande ägare av trajor. Att sedan hojen utöver det är ful gör inte saken direkt bättre. Men ett direkt orsakssammanhang mellan utseende & kvalitet finns ej ( trodde du verkligen det själv...); däremot mellan tillverkningsland & kvalitet.
Jepp, fram till då den fick japsögon.
@On/offroad
60% av dina inlägg är direkt riktade personangrepp och de resterande 40% är enbart skrivna för att uppvigla. Jag ändrade mitt inlägg efter att folk tagit illa upp, så vad är ditt problem? Har du inget vettigt att tillföra tråden utan uteslutande måste skriva personangrepp för att få uppmärksamhet, så säger det mer om dig än mig. Om du i fortsättningen har problem med något jag skriver, så skicka ett pm.
Märkligt att denna tråd inte stängs ned då det i princip bara skrivs massa skit. TS har sannolikt inte fått svar på frågan och inte heller någon annan heller.
Skärpning SH moderatorer ni måste vara mer aktiva, ta bort skräpinläggen eller stäng ner tråden om det spårar ur.
Till TS svaret på din fråga - "Hur kass är Triumph" - Svaret är .....................är den enda släpps in i landet.
Tror du att det räcker ?Har du rapporterat något inlägg då?
Du tror väl inte att moderatorerna sitter och läser alla inlägg?
.........Att sedan hojen utöver det är ful gör inte saken direkt bättre. ........
2005-2006 SUZUKI GSX-R1000 | STRUCTURE: FRAME AND MEMBERS:UNDERBODY SHIELDS Units affected: 26082 | AMERICAN SUZUKI MOTOR CORP. Report Date: 2009-01-16 | ||||||
eller
|