2Wheeldrive
Nu kör vi!
Tro mer på staten än dig i det här fallet
1+1=2
15000 mil = Kvalité
Resten är bara snack.
1+1=2
15000 mil = Kvalité
Resten är bara snack.
Ehh, tycker den kraschar in i jordklotet ganska många gånger.....
Tro mer på staten än dig i det här fallet
1+1=2
15000 mil = Kvalité
Resten är bara snack.
...Har aldrig sett en hoj gå i så många bitar utan att krasha in i något så att det tar tvärstopp.
Kan hända att det är dåligt med Trajjor som gått över 15000mil men eftersom vi pratar om hur kvalisorten är på trajjor idag 2012 och strax innan, och inte de från slutet på 80-talet så är jag inte förvånad. Eftersom hojar som gått 15000mil+ oftast är från slutet av 80-talet och början på 90-talet och även jag är övertygad om att Triumph inte var i samma kvalitetsnivå som japsarna vid den tiden.Min polares farsa har en Honda VFR 750 -97 som har rullat 22600 mil och hojen ser fortfarande jävligt fin ut. Originalmotor såklart! Sluta snacka skit och lägg fram miltal istället. Inte bara en hoj utan på flera. Det finns alltid någon trisslott med vinst.
För kärlek tror jag många får, det är en hoj som man tar till sig och tycker om, det finns en Triumphhistoria som går långt tillbaks i tiden. Precis som HD, Ducati mfl så blir och är många entusiatiska över Triumph oavsett vad ni tycker.
Ducati, HD och Triumph är de tre märken man kan älska. Du fick +1 för det men vad menar du med ....mfl
Det finns väl inga fler? Åtminstone så kan jag och mina polare aldrig hitta några fler. Inte hur många bira vi än dricker. Sen har vi aldrig någonsin tyckt eller påstått att det är världens bästa hojar i någon objektiv bemärkelse. Fast det sista låter ju så jävla tråkigt. Jag köpte Yamgutsu xxx för den fick flest poäng i Motorads test.
Det går utmärkt att köra Honda, Yamaha, Suzuki och Kawasaki ( har aldrig ägt en kawa) Men älska dem? Nä det kan man inte.
Ducati, Triumph och HD i modern tappning har tillräckligt hög kvalitet för att det ska vara lätt att älska dem.
Precis lika osakligt inlägg som många andra i den här tråden. Ursäkta TS! Du hade en vettig förfrågan om än med en rätt provocerande text! Fast du har ju fått en del vettiga inlägg tidigare.
Skaffa nya kompisar.
Man glömmer inte Moto Guzzi.
Självutnämnda experter har högt underhållningsvärde!
Ha ha ha vilka jävla mongo lampor!!!
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari