on/offroad
Bannad
Game
Set
MATCH.
Det bjuder jag på, om det får dig att må bättre.
Game
Set
MATCH.
Första citatet visar precis det Du anklagar andra för - totalt ogrundade, vilseledande och rent av missuppfattade citat och påståenden. Om vi ska prata Jantelag kan du möjligen återge första meningen, studera nu även den sista och tänk efter en stund innan Du svarar något mer. Till någon...
Ptjaa, jag köpte min 675 -06 och körde bana första gången den hösten. Det har blivit ungefär lika delar gata som bana sedan dess och jag satte tidigt upp vissa tider jag skulle nå på tre olika banor innan jag uppdaterade. Det är kurvorna som begränsar serru.
Ifjol nådde jag mina mål på samtliga tre banor, då skaffade jag en liter för att prova den hojtypen. Jag har hitintills kapat 2.5-3s med +50 hk och tre år nyare maskin, vilket är okey och något bättre än mitt mål för denna säsong.
Hade Triumph haft en literklubba hade den utvärderats bland de andra. En 675R var ett starkt alternativ in på mållinjen.
Men så bombar jag inte sa**n rakt fram heller, det klarar nämligen en måttligt dresserad primat lika bra. Och så ÄR jag ju inte lika sensitiv och kunnig som Dig.
Mina 2p, jag tror jag besvarat allt av värde i Dina inlägg nu
Det där är en människa med känslor, Han har inte valt att bli utvecklingstörd.
Han ler ändå. Han är oskyldig och dömer inte andra, och han gör inte narr av andra människor. Med andra ord så är han en bättre männsiska än du, Men ändå så är det du som gör narr av honom.
Nöjd som fän med min Speed triple 08, den är inte perfekt men den håller lika bra som Firebladen jag hade innan.
Hej, TS här! Tack för alla input om Triumph! Jag vill ju köpa mig en tillräckligt bra knarr!
Ös på med mer!!
ps.Jag kanske kunde blivit "Triumph-religös" i fjol om jag blivit insläppt när jag svängde förbi Hinckley, men jag kom endast fram till en vakt som inte var kundorienterad...
Lite klena slangklämmor tror jag. Även jag har dragit åt mina och en klämma har jag bytt ut mot en aning kraftigare för originalet klarade inte av att dra åt hårdare utan kuggade över, men nu är den tät.Har nu en street triple. Generalfelet på denna är lite läckande kylarslangar. Drog åt slangklämmorna så blev det nästintill bra. Efter en lång och hård körning kan det ligga en femkronorspöl under hojen dagen efter.
Kan varmt rekommendera streeten, roligare hoj får man leta efter. Med arrow-blås så låter det dessutom wunderbar!
Att posta skämt bilder om utväcklingsstörda på ett hoj forum borde ge några veckors ofrivillig semester ifrån sporthoj.
Ja .... Det är bara motorcyklar det handlar om......
Nu får du vara väldigt försiktig.
"Bara motorcyklar" är för en biker ungefär som att säga krocketklubbor om en golfares klubbor, att avbilda en viss person i rondeller eller att tycka att vår nuvarande regering gör ett bra jobb. Det kan gå mycket illa.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|