Nej, såklart inte.
Men när jag snubblade över bilden på 1990 års Endurance-racer och insåg att Suzuki inspirerades av årsmodell 1990 när de designade årsmodell 2003 blev jag nyfiken på hur kreativ deras MotoGP-sektion är.
Ett tecken på taskig kreativitet (och/eller samma låga ambitionsnivå som sist det begav sig) är att man har engagerat den franske kraschkungen Randy dePuniet, som efter åtta säsonger i MotoGP har två (2) pallplatser att visa upp. Den ena från Motegi 2007 då Sylvain Guintoli körde i mål på fjärde plats, 20 sekunder före Stoner. Det andra från Donington 2009 (också i regn) då de Angelis körde i mål på fjärde plats, 13 sekunder före Rossi. Om Suzuki var säkra på att de hade en vinnarhoj och ambitioner att vinna, då hade de inte ringt Randy dePuniet.
Du ifrågasätter kreativiteten utifrån två bilder, och sedan hänvisar du till val av förare. Hur hänger det ihop?
Sen har du väl utifrån dessa två bilder lite svårt att bedöma vad som har utvecklats mer än designen. Anser du även att BMW inte är tillräckligt kreativa som har kvar "njurarna"?