Nä nu är du helt ute och cyklar Anders! Man ser ju klart och tydligt att kåporna är väldans lika, så kreativiteten måste vara lika med noll.
Ja, de har ju norpat toppkåpan från en Desmosedici RR (och tejpat över lysena) och resten från en Fireblade
Nä nu är du helt ute och cyklar Anders! Man ser ju klart och tydligt att kåporna är väldans lika, så kreativiteten måste vara lika med noll.
Ja, han skulle säkert göra ett okej jobb men det sägs ju att Suzuki kommer att återvända med ett team som drivs av Aspar och RdP har kontrakt med dem. Tveksam till om Edwards arbetsgivare vill låna ut honom till en konkurrent.Edwards?
Du måste blanda ihop Randy de Puniet med någon annan Randy.
2013
Har kraschat i två av årets fyra race.
2012
Kraschade i fem race.
2011
Kraschade i sex race.
2010
Kraschade i två race.
2009
Kraschade i två race.
P€RRA;5811093 skrev:Ja, han skulle säkert göra ett okej jobb men det sägs ju att Suzuki kommer att återvända med ett team som drivs av Aspar och RdP har kontrakt med dem. Tveksam till om Edwards arbetsgivare vill låna ut honom till en konkurrent.
BTW: Edwards team sägs vara väldigt intresserade av att leasa M1-motorer nästa år.
Du skrev att han har utvecklats till en stabil förare. Det stämmer helt enkelt inte. Han kraschade inte i två race 2011, utan i sex race.Randy's TVÅ krascher under race 2010 och 2011, tycker du det är mycket?
Han kraschade inte i två race 2011, utan i sex race.
Du måste blanda ihop Randy de Puniet med någon annan Randy.
2013
Har kraschat i två av årets fyra race.
2012
Kraschade i fem race.
2011
Kraschade i sex race.
2010
Kraschade i två race.
2009
Kraschade i två race.
Du måste blanda ihop DNF med krasch. Även om det finns en del krascher hos RdP, så kan du inte ge honom skulden för alla DNFer.
Korrekt.
ESP - Krasch
FRA - Krasch
Fel. Två race. Bröt i fem, dock.
ESP - Mekaniska problem
FRA - Krasch
IND - Mekaniska problem
JPN - Bromsproblem
MAL - Krasch
Halvkorrekt. Dock var två av dessa orsakade av andra förare.
QAT - Krasch
SPA - Krasch
FRA - Krasch
CAT - Utslagen av Aoyama
NED - Krasch
VAL - Utslagen av Bautista
Korrekt.
GER - Krasch
ARA - Krasch
Korrekt.
GER - Krasch
MAL - Krasch
Noterbart är att den säsongen han faktiskt hade flest krascher (2011) var den säsongen han körde Ducati. Totalt var det 24 DNF:er fördelat på sex Ducati-förare den säsongen.
Om Suzuki var säkra på att de hade en vinnarhoj och ambitioner att vinna, då hade de inte ringt Randy dePuniet.
Sällan man får något svar från Den Allvetande när man ifrågasätter hans resonemang.Jag har fortfarande inte fått ett bättre förslag på tesförare med MotoGP erfarenhet förresten...
Och du... Kan du vara lite mer specifik kring vad som är samma på MotoGP hojen och den där gamla enduranceracern...
Ok. Randy är en stabil förare som vurpar mindre ofta än genomsnittet. Whatever.Det är ju bättre statistik än dom flesta i MotoGP...
Fast i och med att Davide Brivio utsetts att chefa så verkad inte Randy vara favoriten längre.
De Puniet seemed like an obvious choice when the Aspar team were favorite to run the Suzuki factory entry, but now that Davide Brivio has been given the task of organizing Suzuki's entry, De Puniet is no longer the favorite for the seat.
http://www.motomatters.com/news/2013/05/20/randy_de_puniet_testing_suzuki_motogp_bi.html
Ok. Randy är en stabil förare som vurpar mindre ofta än genomsnittet. Whatever.
Åååå nä! Kom igen nu.... Du som brukar hetsa och härja med folk är på forumet hela tiden.... Så lätt kommer du inte undan.... Kom igen nu, svara på frågorna istället....
Nu har du hackat på Suzuki, och alla som motargumenterat....
Svara på frågorna....
Vilken annan förare med erfarenhet från MotoGP-cyklar, och Bridgestones MotoGP-däck, som är aktiv idag och INTE är under kontrakt med någon annan tillverkare tycker du att Suzuki skulle ha valt istället. Som skulle visat mera att dom är seriösa i sin satsning?
Och vad är det som är samma på gammelsuzukin och MotoGP-hojen?
Finns (troligen) inte många att välja på, vilket jag skrev på första sidan.Vilken annan förare med erfarenhet från MotoGP-cyklar, och Bridgestones MotoGP-däck, som är aktiv idag och INTE är under kontrakt med någon annan tillverkare tycker du att Suzuki skulle ha valt istället. Som skulle visat mera att dom är seriösa i sin satsning?
Min poäng var att det inte skulle förvåna mig om de ser RdP som ordinarie, vilket skulle stämma med Suzukis tidigare förarval. Vilken är din poäng?Det är sant att det inte går att få loss toppförare för test under pågående säsong. Men jag är inte så säker på att Suzuki ser RdP som testförare. De har ju ett stall kompetenta testförare (inte minst Aoki) i Japan – vad kan CRT-föraren och kraschkungen RdP tillföra?
Finns (troligen) inte många att välja på, vilket jag skrev på första sidan.
Min poäng var att det inte skulle förvåna mig om de ser RdP som ordinarie, vilket skulle stämma med Suzukis tidigare förarval. Vilken är din poäng?
Finns (troligen) inte många att välja på, vilket jag skrev på första sidan.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |