Hur många av er åker utan körkort här inne?

Status
Ej öppen för fler svar.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Erik_G skrev:
2512068 Frågan är vem som är idioten här inne? Vi har aldrig träffats men ändå kallar du mig för idiot. Det är respektlöst och det tyder på att du saknar självförtroende. Du måste stämma in i övriga kören av moralkärringar "bara för att", du vet ju ändå att det inte påverkar något.

Visa mig lite respekt och kalla mig inte för idiot.
Vill du ha respekt så får du nog växa upp, snorungar klarar vi oss utan på det här forumet.

Last edited:

Joakim_Lilja

Bidrar till växthuseffekten
Gick med
30 May 2006
Hoj
GasGas 450sm -04
sandstream skrev:
2512144 Nästan så man hoppas att några i den här tråden fick åka med i ett flygplan där piloten strax efter take off glatt skrek ut i högtalarna att han inte hade något flygcert och att det nu jävlar i mig ska brassas i helvete med den här sketna Boeingen.

Fan va kockren :D

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
sandstream skrev:
2512104 Det är jag med på men hon måste ha skrivit något riktigt "roligt" med tanke på hur många som garvade åt Solans inlägg.

Plöj runt lite hennes trådar som finns i OT så kan du bilda dig en egen uppfattning :D
Men som någon skrev "Brud med för lite uppmärksamhet i verkliga livet hittar ett nytt forum, skriver lite trådar och styr in ämnet på sex, finniga killar blir blöta i byxan och börjar toklimma, brud får uppmärksamhet"
Ja vi andra har ju iaf lite kul åt det hela :)

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
El såldo !
Erik_G skrev:
2511674
Jag åker utan kortet. Kanske tar jag det till sommaren, men troligen inte! Vem ska ta mig? Snutarna på en rutten Africa Twin -92? :yoparty

Tänk på att snutarna är bättre på köra än du tror och ska du köra i från dom måste du köpa dig en snabb hoj !! :pannkyss

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Kapten Blåskägg skrev:
2512171 Plöj runt lite hennes trådar som finns i OT så kan du bilda dig en egen uppfattning :D
Men som någon skrev "Brud med för lite uppmärksamhet i verkliga livet hittar ett nytt forum, skriver lite trådar och styr in ämnet på sex, finniga killar blir blöta i byxan och börjar toklimma, brud får uppmärksamhet"
Ja vi andra har ju iaf lite kul åt det hela :)
Attention whore :glödlampa

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Kapten Blåskägg skrev:
2512159 Har du inte frågat chans på henne än? :hihi

heh... inte såvitt jag vet, riktar inte in mig på specifika damer, tycker bara om dendär flicktråden i fråga.. om hon varit där inne o skreve har jag säkert frågat chans minst ett par ggr :D :D :D

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Lam-Kaka skrev:
2511920 vissa saker lär man sig när man tar mc kortet...

Får väl lägga upp en lathund då till de som kör mc utan kort av någon anledning så klarar sig de och andra bättre i trafiken, bättre utan kort än med kort och full/drogad, eller utan kort och full/drogad.

Last edited:

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Hoj
Mille Delux
KGK skrev:
2512207 Får väl lägga upp en lathund då till de som kör mc utan kort av någon anledning, bättre utan kort än med kort och full/drogad, eller utan kort och full/drogad.

bra ide :tummenupp

pyle

Ny medlem
Gick med
30 Jan 2005
Hoj
Honda CBR 1000 07a Suzuki DRZ 400 SM 07a
Erik_G skrev:
2511674 Jag är endast intresserad av er (oss) som åker hojj utan körkort här inne, så ni andra kan klicka på [Bakåt] och läsa en annan tråd. :D

Jag åker utan kortet. Kanske tar jag det till sommaren, men troligen inte! Vem ska ta mig? Snutarna på en rutten Africa Twin -92? :yoparty

Ni då? Orkar ni engagera er och ta kortet?

Jag åker utan kortet..finner ingen ide å ta de.skulle bli av me de på en gång endå.har kört i X antal år nu:ätapiller få höra alla predikningar nu av moraler
finns ju gott om dom här på SH .....( man blir nog omyndig förklarad här på SH nu för man e 34år å kör utan lappen :tungan )

tobbe1

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2004
Hoj
Z1000
Erik_G skrev:
2512112 Hahaha, tack Jesus. Jag hade aldrig klarat mig utan din senaste predikan. :tummenupp

Om du tycker att jag är en idiot utifrån mina inlägg så kan jag med gott samvete säga att du är homo - utifrån din avatar och ditt sätt att skriva på. :D
Du är ju en idiot, du är bara för dum för att inse det

tobbeviking

Sporthojsnörd
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
09, Yamaha FZ1-N
Är det höst nu eller? :va
Brukar det inte vara höst, kallt och jävligt när trådar som dessa haglar över ett annars helt ok SH?
//Tobbe

Mr Edholm

Putsbög och stolt...
Gick med
8 Oct 2004
Hoj
ein rejser mewtosewkel
tobbe1 skrev:
2512268 Du är ju en idiot, du är bara för dum för att inse det

Han kommer förhoppningsvis inse det en dag, bara hoppas att han överlever den dagen och lär sig...

Erik_G skrev:
2512112 Hahaha, tack Jesus. Jag hade aldrig klarat mig utan din senaste predikan. :tummenupp

Om du tycker att jag är en idiot utifrån mina inlägg så kan jag med gott samvete säga att du är homo - utifrån din avatar och ditt sätt att skriva på. :D

Han är inte ensam att ställa faktumet att du är en ren och skär idiot!

Titta bara på hur du skriver, Backblade är plötsligt homosexuell enligt dig? Vad har hans eventuella sexualitet med saken att göra? Eller är du en såndär homofob kanske...
Det bevisar ju bara vilket fack du tillhör ännu mer...

DITT sätt att skriva på visar klart och tydligt hur vispad i kupan du i själva verket är! Det borde vara förbjudet att resonera som du gör...

Kommer du fortfarande hävda samma saker då du torpederat valfri oskyldig trafikant och får pynta för vården av den personen resten av ditt liv, eftersom INGA försäkringar gäller när du väljer att köra utan kort?
Det är inte bara du som finns ute i trafiken, hur mycket du än tror/vill det...

Jag vet hur folk med så hormonstinna resomenang brukar framföra ett motorfordon, och hur det brukar sluta...

Det är inte en frågan OM sheriffen tar dig, det är en frågan om NÄR!
Hoppas bara att ingen kommer ivägen under tiden...

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
dyker upp en jävla massa inlägg där de verkar som att folk tror det är typ 100% större chans att man kör ihjäl sig om man inte har körkort..

tycker de e helt mupp att köra utan körkort men börjar bli lika trött på att folk verkar tro dem är odödliga för dem har körkortet o dem som inte har det kommer köra ihjäl sig..hmm... äsch..

vill ju egentligen inte skriva i denhär tråden alls.. :mad:

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
AndreasNo skrev:
2512288 dyker upp en jävla massa inlägg där de verkar som att folk tror det är typ 100% större chans att man kör ihjäl sig om man inte har körkort..

tycker de e helt mupp att köra utan körkort men börjar bli lika trött på att folk verkar tro dem är odödliga för dem har körkortet o dem som inte har det kommer köra ihjäl sig..hmm... äsch..

Håller med dig där Andreas:tummenupp

Mr Edholm

Putsbög och stolt...
Gick med
8 Oct 2004
Hoj
ein rejser mewtosewkel
AndreasNo skrev:
2512288 dyker upp en jävla massa inlägg där de verkar som att folk tror det är typ 100% större chans att man kör ihjäl sig om man inte har körkort..

Så är det inte....men tittar man på hur Erik_G resonerar med saker och ting så vill jag inte ens föreställa mig honom i trafiken...

Man är långt ifrån odödligt bara för att man har en liten rosa plastbit med bokstaven "A/A1" i lädret...

Det ville inte jag heller..men jag kunde tamejfan inte låta bli..:huvet

Erik_G

Guest
I helgen ska jag lyssna på Manowar och köra hojj. Men först ska jag se lite Ghost Rider för att hitta inspiration. :yoparty :D

Ghost Rider drar ändå hojjen på slangen i 300km/h+++, det är mer än vad ni klarar så jag tycker att vi n00bs ska lära av mästaren. Åker man 400km/h+ på en hojj utan kåpor är man inget annat än gud. :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar