AndreasNo
Bannad
endel kanske borde inse att de inte är menade för att ha mc-kort?...
Några speciella du tänker på?endel kanske borde inse att de inte är menade för att ha mc-kort?...
Några speciella du tänker på?
Vissa verkar ju för all del ha lagt en hel del pengar på kortet, men har man inte kört något alls tidigare och inte har möjlighet att övningsköra privat så är det ju inte konstigt att det går åt en del lektioner. Fast du ville väl bara vara dryg antar jag?
Aha, jag trodde du syftade på folk som skrivit i den här tråden (eftersom det var den du skrev i), men du menade alltså rent allmänt. Här verkar ju de flesta ha tagit det på första eller möjligen andra uppkörningen (plus ett par på tre och en på fyra försök).Har man sutte ett par dygn totalt på MCn o kört upp sisådär 100 ggr o ändå inte klarat det så kanske de borde säga personen nåt, men de klart man ska kämpa på o aldrig ge upp.
Aha, jag trodde du syftade på folk som skrivit i den här tråden (eftersom det var den du skrev i), men du menade alltså rent allmänt. Här verkar ju de flesta ha tagit det på första eller möjligen andra uppkörningen (plus ett par på tre och en på fyra försök).
Att det finns en del andra som inte borde ha kort håller jag med om, men det är ju inte dagen news flash direkt...
Vi var tre som delade på två lektioner.
ja skrev så jä-a RÄTT på teorin att ja inte behövde köra upp!?
Tja, ska man rakna in all korning pa cross och trimmade moppar som jag hade hunnit med innan jag borjade fundera pa mc-kort sa motsvarar det ju betydligt mer korning an sa, sa har man ingen san erfarenhet tycker jag inte att 10 lektioner verkar orimligt mycket. Sjalv skulle jag daremot kant mig ratt missnojd om jag behovt sa manga lektioner (tyckte mina 4 kandes mycket), men det ar ju en lite orattvis jamforelse.Sen att jag blir förundrad över folk som ens låter sig själva ta 10 dubbellektioner de e en annan sak
Tja, ska man rakna in all korning pa cross och trimmade moppar som jag hade hunnit med innan jag borjade fundera pa mc-kort sa motsvarar det ju betydligt mer korning an sa, sa har man ingen san erfarenhet tycker jag inte att 10 lektioner verkar orimligt mycket. Sjalv skulle jag daremot kant mig ratt missnojd om jag behovt sa manga lektioner (tyckte mina 4 kandes mycket), men det ar ju en lite orattvis jamforelse.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|