gluffis
Slowrider
En modern bil som gått 30 000 mil e ju precis varm i kläderna idag-i kontrast mot tex under 80 talet. Framstegen inom fordonsindustrin e helt sjuka.
App app, en gammal B20 är nästan outslitlig om man matar den med olja
En modern bil som gått 30 000 mil e ju precis varm i kläderna idag-i kontrast mot tex under 80 talet. Framstegen inom fordonsindustrin e helt sjuka.
Man blir förundrad ibland på blocket annonser.
- 01, 1000 mil, nytt drivpaket, täta oljebyte, aldrig bankörd.
App app, en gammal B20 är nästan outslitlig om man matar den med olja
Mår ju satan dåligt av den videon. Känns ju som någon begår ett mord. Den hojen med rätt hantering hade fått många att le
Men gud, var är min hagelbrackare? Jag mår innerligt illa av att se detta! Även om han är packad och har ADHD så har han inte rätt någonstans THE HORROR!!!!!!!!!!!!
En japansk radfyra (MC) tycker inte jag passar riktigt in i den jämförelsen. Inte om man ska hitta slitagenivå på motorn iallafall. Då tycker jag snarare att man bör multiplicera med ett tal mellan 3 och 4.
Min fd arbetskollega körde sin CRB1000F i 11000 mil utan annat än oljebyten och slitdelar. Den gick från mars till november varje år med kallstarter och allt. 3 år efter att han sålt den såg han hojen igen, och ägaren hade fortfarande inga problem med den. Det är inte så många bilar som klarar sig problemfritt motormässigt i 60 000 mil (dvs 5x12000 mil).
Men gud, var är min hagelbrackare? Jag mår innerligt illa av att se detta! Även om han är packad och har ADHD så har han inte rätt någonstans THE HORROR!!!!!!!!!!!!
Karling har kört 13 000 mil med sin Harley Shovelhead, and still kickin. Dessutom mestadels med sidvagn
Jag tror att japssporthojar har ett enormt end of life span, men är svåra att renovera. Så vad gäller japssporthojar och andrahandsvärde så tror jag att det är ganska myckat beroende på hur man behandlar hojen. Svårt att ens för en skillad mekniker att få ordning på en topp där kammarna är lagrade direkt i aluminiumet. Inte lösa lager som på tex HD, Ducati, Guzzi eller BMW
Nä dom ligger direkt på alut oftast
Sitter det inte vanliga glidlager till kammarna på japanare?
Denna klassiker får ju förvisso mig att spy. Men denna är värre, totalslakt...
På Harley-fester var det ju förr vanligt att smasha up en japshoj, men detta har avklingat. Det sköter sig själv liksom
Sitter det inte vanliga glidlager till kammarna på japanare?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|