Svart BMW? Rökte de? Skäggiga?15, fram och tillbaks på gammtrajjan till ugglans park i Strängnäs. Hojutställning.
Blev hotad av ungdomar i bil av okänd anledning på väg hem. Kan bero på att jag gav ett finger efter att de tutade på mig vid en smärre felkörning och gick in till kanten. Lättstötta jävlar som körde ikapp och fotade med mobilkamera samt visade ”pistoltecken” med fingrarna. Suck…
Fattar. Har jävligt roligt på min xt 660r.Kanske 7 eller 8 idag. Tänk att en 33 år gammal mc med bara en cylinder kan göra mig så glad.
Du sabbar det sista unset av en kvardröjande illusion om att vi är stenhårda bad guys. Gör inte det, jag behöver den! Hittar de detta forum är bilden ändå rökt.15,07 mil i dag. I och runt stan. Bl a Eldgarnsö.
View attachment 503411
Ett gäng glada kornitologer som kikade på korna.
Så vi är två som varit i samma korsning idag.
Lite mer grus
View attachment 503412
Ornitologerna morsade och log. Förmodligen för att jag körde sakta och tyst förbi. En blond kvinna utanför sin husbil log och vinkade. Senare två hundägare med tre hundar som först vinkade och senare sa Hej när de gick förbi.
Två killar på EU-moppar morsade.
På Djurgården kom det sju tjejer/kvinnor från höger som ledde varsin häst. Jag stannade och lät dom passera. En av dem log nästan. 100 meter senare kom det en ung tjej på häst. Hon log och tackade för att jag körde sakta och tyst.
Vid gårdagens Palestina-demonstrationståg på Kungsgatan var det en polishäst som blev lite stirrig. Jag körde sakta och tyst. Hennes kollega tackade.
Vid dagens Palestina-demonstrationståg på Birger Jarlsgatan var det inga polishästar med.
Jorå, man åker runt och ambassadörar lite här och där. Jag har rätt kul ändå, utan egen flock.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |