Passa på och byt gaffel fjädrar så slipper du genomslag nästkommande 24Så, nu hemma igen efter årets hojsemester. Totalt ca 150mil i både regn, kyla och solsken. Många vackra vägar och vyer, tyvärr var inte alla vägar släta. Efter knöliga vägar med en pilot på drygt 100kg+utrustning kapitulerade den ena gaffeltätningen efter 24års tjänst. Så vi får se när hojen är körklar igen View attachment 474124
View attachment 474123
Hur är det möjligt? Fru och barn, barnbarn har varit och hälsat på i tre veckor. Sen ska jag till tandläkare och vårdcentralen, Sen ska bilen till bilverkstan och åter igen till besiktningen, sen ska jag till polisen för att förnya passet. Sen ska vi moster si och så som fyller 70år, och sen är det ...Å sen ska ..osv, osv...38 i går och runt 60 i dag.
Olika falla ödets lotter. Min semester började i går, så jag kan köra obegränsat fram till den 6/9 när jag börjar jobba ?.Hur är det möjligt? Fru och barn, barnbarn har varit och hälsat på i tre veckor. Sen ska jag till tandläkare och vårdcentralen, Sen ska bilen till bilverkstan och åter igen till besiktningen, sen ska jag till polisen för att förnya passet. Sen ska vi moster si och så som fyller 70år, och sen är det ...Å sen ska ..osv, osv...
Har inte kört hoj sen före midsommar nån gång.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|