Vänta vad säger du? Den får ju framföras i 45kmh max, men den får gå max 52kmh. Med mc kort borde det inte spela någon roll?15 mil med mopeden och sonen. Lyckades bli klockad av mc-polis i 47km/h på 60-väg. Blev 2500kr i böter för att ha framfört oregistrerad mc.
En prydnad för kåren.15 mil med mopeden och sonen. Lyckades bli klockad av mc-polis i 47km/h på 60-väg. Blev 2500kr i böter för att ha framfört oregistrerad mc.
Bilverkstäder på vestlandet kan fixa (i princip) allt, om du bara kan puttra dit.Hann 32 i dag innan hjullagret gav upp. Sitter nu och funderar på hur jag löser ut detta...
Ca 70 i förrgår, 70 igår och 53 idag (wet track).
Jag har aldrig tidigare kört en hoj som dragit så lite soppa som 0,3621 liter milen på lite över 43 mil.
Nu är fartbegränsningen 80 som högst här i Norge och det är mest nedförsbackar.
Norrmännen kör runt 80-90.
Jag kan leva med att soppan kostade 23,53 eller nåt sånt.
View attachment 475085
23 mil på grusväg? Det är ett träningspass som borde få Gunde Svan att blekna.22 i går och 23 i dag. Grusrundor i Sörmland.
277mil har jag inte kört sammanlagt under mina 40 år som hojåkare. Kör mest halvtimmesturer på småvägar runt i bygden.Och idag 84 mil så jag kom ända hem.
277 mil på fyra dagar.
Tror vi har väldigt olika syn på vad som är långt och mycket när det gäller hojkörning . Men var och en salig på sin fason23 mil på grusväg? Det är ett träningspass som borde få Gunde Svan att blekna.
Jag körde 5 mil idag och 2 mil i går, nu är jag tämligen sliten och måste vila ett par dagar.
Kör man 7 mil om året kommer man upp i 280 mil efter 40 år...277mil har jag inte kört sammanlagt under mina 40 år som hojåkare. Kör mest halvtimmesturer på småvägar runt i bygden.
Det stämmer nog bra. Dock har jag haft ett par uppehåll i mc-åkandet under dessa 40 år så jag har antagligen inte kört så mycket ändå.Kör man 7 mil om året kommer man upp i 280 mil efter 40 år...
Pendlar 12 mil om dagen och räknar med 45 - 50 minuter minst enkel resa för att inte bara köra motorväg. Jag skulle nog tycka det var tråkigt om jag inte körde SportHoj...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|