Fyrisån?Åtta mil blev premiären i år. Nästan enbart på bilväg. View attachment 509360View attachment 509361
Fyrisån?Åtta mil blev premiären i år. Nästan enbart på bilväg. View attachment 509360View attachment 509361
Ja, vid Flottsund.Fyrisån?
Jag har åkt med båten där många gånger och på bron med hojarna. Det går att åka båt till Uppsala.Ja, vid Flottsund.
Det såg ut att vara en del isjakter på Ekoln, men jag tittade inte så noga.Jag har åkt med båten där många gånger och på bron med hojarna. Det går att åka båt till Uppsala.
Båttävlingar på Ekoln förr med start och sjösättning vid Skarholmen.
Då var det dig jag mötte på Svinningevägen idag!46km med nyförvärvet - en Piaggio Carnaby 200. Tammer hade varit gråtfärdig av lycka för min skull. Under en Tammer i inköp och (vad var distansen för en Tammer?) Runt en Tammer i avstånd tror jag!? Svinninge -> Hjärtat av Roslagen (Rimbo)
View attachment 509630
Var du på promenad?Då var det dig jag mötte på Svinningevägen idag!
Satt snällt bredvid min sambo i bilen...Var du på promenad?![]()
Stämmer nog bra det, Adventure hjälm, skinnjacka och en scooterDå var det dig jag mötte på Svinningevägen idag!
Hade du följebil?46km med nyförvärvet - en Piaggio Carnaby 200. Tammer hade varit gråtfärdig av lycka för min skull. Under en Tammer i inköp och (vad var distansen för en Tammer?) Runt en Tammer i avstånd tror jag!? Svinninge -> Hjärtat av Roslagen (Rimbo)
View attachment 509630
Ja, en polisbil hahaha.....Hade du följebil?
Yes, var inte helt säker på väglaget. Backup planen var att köra hem den på släpHade du följebil?
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |