Fyrisån?Åtta mil blev premiären i år. Nästan enbart på bilväg. View attachment 509360View attachment 509361
Fyrisån?Åtta mil blev premiären i år. Nästan enbart på bilväg. View attachment 509360View attachment 509361
Ja, vid Flottsund.Fyrisån?
Jag har åkt med båten där många gånger och på bron med hojarna. Det går att åka båt till Uppsala.Ja, vid Flottsund.
Det såg ut att vara en del isjakter på Ekoln, men jag tittade inte så noga.Jag har åkt med båten där många gånger och på bron med hojarna. Det går att åka båt till Uppsala.
Båttävlingar på Ekoln förr med start och sjösättning vid Skarholmen.
Då var det dig jag mötte på Svinningevägen idag!46km med nyförvärvet - en Piaggio Carnaby 200. Tammer hade varit gråtfärdig av lycka för min skull. Under en Tammer i inköp och (vad var distansen för en Tammer?) Runt en Tammer i avstånd tror jag!? Svinninge -> Hjärtat av Roslagen (Rimbo)
View attachment 509630
Var du på promenad?Då var det dig jag mötte på Svinningevägen idag!
Satt snällt bredvid min sambo i bilen...Var du på promenad?![]()
Stämmer nog bra det, Adventure hjälm, skinnjacka och en scooterDå var det dig jag mötte på Svinningevägen idag!
Hade du följebil?46km med nyförvärvet - en Piaggio Carnaby 200. Tammer hade varit gråtfärdig av lycka för min skull. Under en Tammer i inköp och (vad var distansen för en Tammer?) Runt en Tammer i avstånd tror jag!? Svinninge -> Hjärtat av Roslagen (Rimbo)
View attachment 509630
Ja, en polisbil hahaha.....Hade du följebil?
Yes, var inte helt säker på väglaget. Backup planen var att köra hem den på släpHade du följebil?
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj
Den 3 maj 2025 fi... |
![]() |
Sex nya mc-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Triumph redo för terrängen
Inför 2025 lanserar Triumph... |
![]() |
Dags för hjälmbytarvecka
En mc-hjälm är färskvara oc... |
![]() |
ACEM: Låt inte motorcyklar bli en del av handelskriget
Som svar på USA:s beslut at... |
![]() |
Vi ska provköra Yamaha MT-07 med automatlåda – vad vill du veta?
John är snart på väg till S... |
![]() |
ExploreBike: Offroadkurs för äventyr
I vår lanseras offroadträni... |