Åk till Ingomacken i Gottröra längs väg 77 och följ skyltarna mot Skepptuna. Vips är du framme.16 mil till Nifsta och hem men inte faan hittade jag dit…
Någon som kan ge vägbeskrivning till nästa vecka?
Det var ju det jag gjorde, men vände när jag mötte en gubbe på veteranmoped och frågade om vägen han pekade tillbaks mot macken ”å ta höger”… Sen var jag borta… Men fina vägar hittade jag iaf!Åk till Ingomacken i Gottröra längs väg 77 och följ skyltarna mot Skepptuna. Vips är du framme.
Gick du inte omkull?35 mil so far.
Saker som kan hända...
Själv är jag bara en liten gnutta öm på vristen. Den led inte så länge.
View attachment 485199
Nej. Huvudet tog på foten som inte lämnade fotpinnen. Nosen var rätt trasig och jag tror nacken knäcktes. Inget twitchande eller sprattlande. Livet rann bara sakta ur djuret. Lämnar en inte oberörd och inget hade jag att förkorta pinan med. Hade den hunnit några dm till är det nog tveksamt om jag kunnat berätta om det...än mindre köra vidare efter att ha anmält incidenten.Gick du inte omkull?
Nej. Huvudet tog på foten som inte lämnade fotpinnen. Nosen var rätt trasig och jag tror nacken knäcktes. Inget twitchande eller sprattlande. Livet rann bara sakta ur djuret. Lämnar en inte oberörd och inget hade jag att förkorta pinan med. Hade den hunnit några dm till är det nog tveksamt om jag kunnat berätta om det...än mindre köra vidare efter att ha anmält incidenten.
Har en liten känning i vristen, sådär som när man i vredesmod avreagerat sig på något dött ting och sen får skylla sig själv.
Jag har inga korvlådor... Har du kyla i nån av dina? Precis påbörjat en mctur på några dagar, var någon timme från hemmet med ca-tid att passa i Kinna, sen vidare mot Stora Höga.Nacken ser bruten ut… du tog inte rätt på den? (Norrländsk fråga, jag vet)
En jäkla tur du hade iaf!
Hur var det med gruset? Hört att det finns en del lite förrädiskt efter dom la ut det efter asfalteringen.Drygt 25 mil idag. Bl a till fiket vid Skokloster. Ny ägare(?), ny inredning, nytt sortiment. Jag backade ut och åkte vidare.
Det var bättre förr!
0,37 i snitt är en ok soppaförbrukning.
Bild från igår. Slingerbulten Raceway, nyasfalterad och fin.
Fotocred Segus Basse Foto
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring