Äsch, kan jag köra på under minuten med en under-100-hk-twin från -97 tror jag dina 115 pållar räcker några varv till!18 på Kinnekulle igår.
Tagit lite på tiderna så det vore fasiken om jag inte borde ta 1.05 vid nästa tripp upp.
Med tanke på att det är 115hk touringhoj med en skapligt stor gosse på så är det ambitiöst, men man vet aldrig.
Bättre ingång på rakan och sen lösa tv-kurvan lite rappare så är det nog framme.
Sen tror jag inte vi har så mycket mer att ge tillsammans. Så är det nog dags att byta för att kapa tider.
Nejfan. Revidering. 18 på min och 2 på en ny Transalp. Den överraskade väl inte direkt, men det gick att hålla bra fart med den med. Körde ett varv stående, bara för att testa.
Underskatta inte skillnaden i talang, eller för den delen viljan att köpa nytt.Äsch, kan jag köra på under minuten med en under-100-hk-twin från -97 tror jag dina 115 pållar räcker några varv till!
Bra sätt att spendera 18 mil.
Skickat från min SM-G970F via Tapatalk
Ohh, där har du en rejäl poäng.... viljan att köpa nytt.
Något måste man ju hänga upp den på...
Och inte stannade du till på en kaffe
Idag och idag, men sedan måndag morgon blev det dryga 200 mil, varav kanske 150 på skiftande grusunderlag. Vildmarksvägen blev ett asfaltsinslag, men ett fint sådant.
Och inte stannade du till på en kaffe
36 mil, lite varierande grus/asfalt.
Vi passerade 600 mil tillsammans, väl värt att fira min kära WR
View attachment 485819
Och det fina är att jag har tvättat den lika många gånger som jag har smort kedjan, eller putsat rutan - noll gånger.Samma här nästan, 614 mil hittills i år på GSA-n. Kanske 150 på de andra två tillsammans.
Berget/molnet på bild 4 får igång fantasin.60 mil.
Dombås, Otta, Molde, Atlanthavsvägen och Åndalsnes. Campar med Trollstigen inom synhåll.
11-12 grader. Skulle vara varmare idag. Inte sugen på att riva av skinnstället och fylla på under. Det fick bli regnjackan och bita i hop. I alla fall medvind.
Nej det går inte att se på bild. Men häftigt var det.
Trollstigen bakom en granjävel.
Norge är bäst. Vyerna när man cruisar omkring är fantastiska hela tiden.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|