L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
26 mil med en snittfart på 62 km/h.
60 mil idag.
Att åka upp på Dalsnibba kostade 170 NOK. Jag avstod. Hade synintryck så det räckte.
Sa jag att jag gillar Norge?
Jag gissar att du varit uppe på Dalsnibba tidigare för annars så avstår man inte!
För er andra så är det en betydligt trevligare motorcykelväg upp från Geiranger med fler riktiga kurvor än raksträckor och hårnålar. Sista biten upp från den mitt i sommaren isbelagda sjön var grusväg när jag körde upp första gången. Nedför var det tur jag inte var nybörjare på grus då det är riktigt brant med hårnålar. Min son var passagerare dessutom.
View attachment 485914
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.com
Men hur fick du ihop 60 mil från Geiranger? Örnvägen och en rejäl rundtur med färjor eller så ha jag bara missförstått.
@Bjorn F Jäklar vad du matar mil Du måste köra 10-12 timmar per dag?60 mil i Norge är lååångt.
@Bjorn F Jäklar vad du matar mil Du måste köra 10-12 timmar per dag?60 mil i Norge är lååångt.
Vildhästar? Menar du dom som slet sig för nån vecka sen? ?21 mil.
Årsta Havsbad, Bulten, Donken, Södermalm, Östermalm och reservatet med vildhästarna på Djurgården.
Vildhästar? Menar du dom som slet sig för nån vecka sen?
Men visst hade du Öhlinare?21 mil.
Årsta Havsbad, Bulten, Donken, Södermalm, Östermalm och reservatet med vildhästarna på Djurgården.
Men visst hade du Öhlinare?
Noterade frånvaron av dessa på någon tidigare bild.
Kanske blandar ihop eller minns fel.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |