Old Badger
SportHojsentusiast
Jag ska inte säga att jag inte är avundsjuk, men...hur är det möjligt?
För de av oss med ett motorcykelintresse är det inga problem.
Det är heller ingen "strapats" att göra något som man gillar.
Jag ska inte säga att jag inte är avundsjuk, men...hur är det möjligt?
Mycket genomtänkt och bra svar det du säger. Nästan lite som att "slå in öppna dörrar", men tål att sägas och förmedlas om och om igen ?För de av oss med ett motorcykelintresse är det inga problem.
Det är heller ingen "strapats" att göra något som man gillar.
Jag har ingen SR250, jag kör en Honda CB250 för det mesta. SR250 är drömhojen, tyvärr är de väldigt svåra att få tag på eftersom alla köpts upp av samlare.Så sakta som en SR 250 går, kan du väl köra mellan regndropparna
Jag har ingen SR250, jag kör en Honda CB250 för det mesta. SR250 är drömhojen, tyvärr är de väldigt svåra att få tag på eftersom alla köpts upp av samlare.
Jag har problem nog med säljare från Sverige, så utländska annonser? Tack, men nej tack.Find the motorcycle of your dreams står det på sidan som kan uppfylla din dröm!
Med ett högstapris på €1000 hittar du 87 till salu.
Totalt 290 exklusiva SR250 att välja om då går upp lite i pris.
Betydligt fler än en, som alla vet, mindre åtråvärd Daytona...
View attachment 488840
yamaha sr 250 used – Search for your used motorcycle on the parking motorcycles
222 yamaha sr 250 on the parking motorcycles, the web’s fastest search for used motorcycles. ? Find the motorcycle of your dreams.www.theparking-motorcycle.eu
Finns det nån test på Youtube där axet på dessa två jämförs 0-200 …. f’låt, jag menar 0-20 !Jag har ingen SR250, jag kör en Honda CB250 för det mesta. SR250 är drömhojen, tyvärr är de väldigt svåra att få tag på eftersom alla köpts upp av samlare.
Doften av tvåtakt och bacon!Jag körde 0,6 mil idag. I regn, på 50cc tvåtakt och jag brände mig på kröken när jag kom hem.
Det kändes som att vara 13 år igen ?
Då får du fortsätta drömma!Jag har problem nog med säljare från Sverige, så utländska annonser? Tack, men nej tack.
40 mil är ju för fan en vanlig arbetspendling med en liten krok runt en sjö på vägen hem.Jag ska inte säga att jag inte är avundsjuk, men...hur är det möjligt? I mitt fall: dels skulle huset förfalla, frun ta ut skiljsmässa och chefen se sig om efter en ny medarbetare, och barnen efter en ny far. Om jag var borta 40 mil en dag, nästa dag 70 mil osv. Suck. Är jag borta i tre timmar är familjen i upplösning, hinner i bästa fall fram och tillbaka till Norrtälje. Och då har jag en lista med ärenden som ska uträttas där. Apoteket, hälsokostbutiken, TV-spelsbutiken...hur gör ni?
Det man tycker om gör man mera! Vanligtvis mer än det som inte är lika intressant.40 mil är ju för fan en vanlig arbetspendling med en liten krok runt en sjö på vägen hem.
Beroende på familjesituation får man kompromissa och anpassa....eller...???
Om du prioriterar en TV-spelsbutik framför en enda mil hojkörning, då...ja....då har du en lång mental resa att göra om du verkligen någonstans innerst inne vill njuta av hojkörning.
Fast...det var en ickefråga, om man hellre åker till TV-spelsbutiken.....
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|