Vilken väg är detta?Det blev en stillsam kvällsrunda på 12 mil i det fina vädret.
View attachment 488714
View attachment 488715
Ok, den känner jag till men kände inte igen på bilden. Många hus som sagt i närheten. Ser ut som att du körde via Öppestorp, också liten rolig väg men kort.En väldigt smal väg i närheten av Öja, ingen längre sträcka att blåsa på pga många hus i närheten
View attachment 488730View attachment 488729
Reftele -Gislaved är en fin fortsättning. Sen Sjötofta-Ambjörnarp- Örsås.Ca 50 mil igår.
Vägen Unnaryd-Reftele var en fin upplevelse.
Jag ska inte säga att jag inte är avundsjuk, men...hur är det möjligt? I mitt fall: dels skulle huset förfalla, frun ta ut skiljsmässa och chefen se sig om efter en ny medarbetare, och barnen efter en ny far. Om jag var borta 40 mil en dag, nästa dag 70 mil osv. Suck. Är jag borta i tre timmar är familjen i upplösning, hinner i bästa fall fram och tillbaka till Norrtälje. Och då har jag en lista med ärenden som ska uträttas där. Apoteket, hälsokostbutiken, TV-spelsbutiken...hur gör ni?Blev runt 55 i dag. Halland, Bohuslän och Dalsland. Nu nattvila i närheten av Fucking Åmål.
Herregud...Jag ska inte säga att jag inte är avundsjuk, men...hur är det möjligt? I mitt fall: dels skulle huset förfalla, frun ta ut skiljsmässa och chefen se sig om efter en ny medarbetare, och barnen efter en ny far. Om jag var borta 40 mil en dag, nästa dag 70 mil osv. Suck. Är jag borta i tre timmar är familjen i upplösning, hinner i bästa fall fram och tillbaka till Norrtälje. Och då har jag en lista med ärenden som ska uträttas där. Apoteket, hälsokostbutiken, TV-spelsbutiken...hur gör ni?
Vi kör hojar som är snabbare än SR 250. Då hinns det med.Jag ska inte säga att jag inte är avundsjuk, men...hur är det möjligt?
[klippt bort massor]
...hur gör ni?
Ok, jag förstår. Men i mitt fall skulle hela saken bli förfelad om det blir en tävling: "Du måste vara tillbaka på måndag klockan 08.00, för då ska lilla Ebba lämnas på dagis!". "Och på söndag kväll är vi bjudna på middag hos grannen Jönssons - Gud nåde om du inte är hemma tills dess!"Vi kör hojar som är snabbare än SR 250. Då hinns det med.
Hur många mil har du kört öht i år?Ok, jag förstår. Men i mitt fall skulle hela saken bli förfelad om det blir en tävling: "Du måste vara tillbaka på måndag klockan 08.00, för då ska lilla Ebba lämnas på dagis!". "Och på söndag kväll är vi bjudna på middag hos grannen Jönssons - Gud nåde om du inte är hemma tills dess!"
Allt är bara "till korvmojjen". Runt 20 mil. Förra året var nytt rekord, närmare 30 mil, mest beroende på den fina sommaren. Det kunde ha blivit nytt rekord i år om det inte blivit skitväder efter midsommar. Det började så bra...Hur många mil har du kört öht i år?
Så sakta som en SR 250 går, kan du väl köra mellan regndropparnaAllt är bara "till korvmojjen". Runt 20 mil. Förra året var nytt rekord, närmare 30 mil, mest beroende på den fina sommaren. Det kunde ha blivit nytt rekord i år om det inte blivit skitväder efter midsommar. Det började så bra...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|