SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ett gäng, tappat räkningen. Många ärenden.
Det där är väl inget whiskyglas…?11mil.
Sedan kom regnet lämpligt när man var hemma.
Så, nu kan man hälla upp i garaget med gott samvete!
View attachment 488272
Valbo-Ryr passerar jag i morgon vid runt sju skulle jag gissa på. Det där med regnet är inte hela sanningen, utan de har en tendens att "förstärka sidremsan" med sånt jäkla grus under flera tillfällen på säsongen och det blir lite oschysst på sina ställen.20 mil rund bäckefors ed bullarna gamla E6 till Munkedal valboryrvägen till Färgelanda och sedan upp till mossen i bäckefors dör nya Dalslands ring skulle ha varit.. Svängde av o körde lätt fast? granris mera granris o mycket skruva på, det är"" väldigt blött o mjukt bredvid asfalten"" sedan hem.
Valboryrvägen är ju helt fantastisk några mil mouantin corce i Bohuslän, dock lite grus efter regnet så ta inte i alltför jäkligt.
Var ungefär den turen idag...Valbo-Ryr passerar jag i morgon vid runt sju skulle jag gissa på. Det där med regnet är inte hela sanningen, utan de har en tendens att "förstärka sidremsan" med sånt jäkla grus under flera tillfällen på säsongen och det blir lite oschysst på sina ställen.
View attachment 488282
Där har du en bra sväng på en söndagsmorgon när ingen annan är uppe. Du kan ju gå på uppe i Mellerudstrakten istället, sen kan man leva på den rundan hela nästa vecka...
Man är i mål när man nått Trosa.Ungefär 20 mil. Körde till världens ände och tillbaka igen. Det är närmare från Stockholm än många tror
Världens ende ligger ju i Sønderburg i Danmark, det är ändå en bit från Stockholm tycker jag? Fast det kan ju vara som korven, att det finns 2 ändar.
View attachment 488337
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |