Den där Hasse alltså... ?Min underbara Norge-resa fortsätter. Just nu mitt i stormen Hans på en pizzeria.
Scooter kanske vore nåt att satsa på, det verkar vara mer oberoende av vädret. Har varit lite glest med hojåkande senaste månaden med allt regn. En annan fördel med scooter är att det verkar räcka med 250, man blir inte utskrattad som när man kör sporthoj med en 250.?7 magiska mil med "Tårtsmulan" som min wingman.
Testade nyförvärvet, en egentligen alldeles för modern farkost, med Euro4-motor, vilket verkar innebära stora svårigheter att få den att överskrida de normsättande 47km/h
Men det få bli senhöstens utmaning att försöka få fart på den, inför kommande sommar, nu blev det mer funktionskontroll.
View attachment 487848
Med tillhörande "grovfika".
Några sommarfik längs Luelå älvdal har fortfarande öppet ett tag till
Nuförtiden så kanske man skall tillämpa vattenscooter…? ?️☔️??Scooter kanske vore nåt att satsa på, det verkar vara mer oberoende av vädret. Har varit lite glest med hojåkande senaste månaden med allt regn. En annan fördel med scooter är att det verkar räcka med 250, man blir inte utskrattad som när man kör sporthoj med en 250.?
Hahaha, hade aldrig hört, var tvungen att googla ??Tacka vet jag Vasse Hasse på -90 talet, han fick många hojåkare att le bakom visiret.
Mest för att kolla vad som skulle dyka upp så gjorde jag själv också en sökning, och där låg dämparna i gräset.Hahaha, hade aldrig hört, var tvungen att googla ??
Underbart att se, trevlig läsning och att du vågade lägga ut på detta fora. Eloge ?5 mil med 125cc Cygnus.
Tog en tur in till människobyn för att hämta ett paket, och passade på att tanka den för första gången sedan 2018.
Lovordar OK/Q8 som håller ställningarna.
Man kan fortfarande köpa ett tändstift, bränsleslang, termos eller ett mackjärn.
Efter denna varmkörning blir kvällens fredagsmys oljebyte och allmän service, ser att det gjordes 2015.
Å andra sidan har den bara gått 26mil sedan dess.
View attachment 488214
Underbart att se, trevlig läsning och att du vågade lägga ut på detta fora. Eloge
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|