Vad har du förvärvat?Dryga 30 mil igår, först avdammning av multin 10 mil och sedan hämtning av nytillskottet 20 mil. Fan så kallt det blir när solen gått ned och ingen kåpa att krypa in bakom.
Njae, har nog inte skrivit om det direkt.Vad har du förvärvat?
(Kanske missat om du sagt i annan tråd?)
Trevlig apparat!Njae, har nog inte skrivit om det direkt.
En SR500 råkade dyka upp när jag satt och deppade över en missad affär på en gammal honda, så jag tröstköpte.
Så det blev 20 mil på E4 sent i går kväll, ingen höjdare, men hojen går bra.
Tankade 98 oktan och fick plötsligt jämn och fin tomgång.
Grattis till en mysig stånka!Njae, har nog inte skrivit om det direkt.
En SR500 råkade dyka upp när jag satt och deppade över en missad affär på en gammal honda, så jag tröstköpte.
Så det blev 20 mil på E4 sent i går kväll, ingen höjdare, men hojen går bra.
Tankade 98 oktan och fick plötsligt jämn och fin tomgång.
Jag har inte tankat 95 på flera år. Tur man har två tankställen i närheten med 98.Trevlig apparat!
Jo, det har vi blivit varse att E10 och gamla förknasarhojar bör hållas vitt åtskilda... Blir svårare med alltmer glest mellan mackarna, dom därtill har 98. De kan gå snålt, SR.
Suzukin får gå på Aspen, 31:-/l på pump. Det är det värt, Blir nog samma sak med SRen.Trevlig apparat!
Jo, det har vi blivit varse att E10 och gamla förknasarhojar bör hållas vitt åtskilda... Blir svårare med alltmer glest mellan mackarna, dom därtill har 98. De kan gå snålt, SR.
Äsh då, dom behöver ju bara 3.3% mer soppa med etanolblasket, det kompenserar väl munstyckena själv?Trevlig apparat!
Med "snålt" åsyftades förbrukning, inte mager blandning. Har ni inget magiskt klot så ni rätt kan tolka vad jag inte orkar vara tydlig med? (...och med "ni" avser jag inte titulera er, ("dig"), utan vänder mig till dig och de förmodat läskunniga människor som gjort samma tolkning av rumphuggenheten jag presterat.)Äsh då, dom behöver ju bara 3.3% mer soppa med etanolblasket, det kompenserar väl munstyckena själv?
Jag får köra ända till Urshult för att hitta detta elixir på pump. Ohållbart.Suzukin får gå på Aspen, 31:-/l på pump. Det är det värt, Blir nog samma sak med SRen.
Har inget bättre för mig . Och just nu är jag på Norge-hoj-semester.@perjul vad du kör mycket Till och från eller i jobbet?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|