Hur många mil körde du i dag?

50.9 mil igår. Körde till ett molnigt Anderstorp för att kolla på lite racing. Var sol hela tiden förutom i Anderstorp och temperaturen för låg för att vara njutbart så blev bara ett par timmar innan jag körde vidare, det var i alla fall inte trångt på läktarna.. 😀

Atorp.PNG

I lördags 42 mil på småvägar (9 timmar) i temperaturer mellan -3 och +3. Celsius.

103e73930b3efc1e1251dc4e53dbfc9f.jpg

088e35b48608c9591a6114fbfc05bfc0.jpg

Mvh

En suddig bild på en blöt VFR efter kvällens tur. Solen sken när jag kom hem från jobbet så jag rastade hundarna och slängde mig på hojen.. Kom ungefär en och en halv mil innan himlen öppnade sig. Det blåste satan och regnet vräkte ner resterande fem milen innan jag parkerade igen.
Så nu surfar jag på nya kläder. Och tittar ut på solskenet.
DSC_1085.JPG

278km efter jobb från Stockholm via motorväg till Västerås vilket suger rätt hårt på en motard, sedan landsvägar till Kvicksund, Kungsör, stora Sundby slott, Julitta Gård, Läppe, Kumla, Hallsberg, Åsbro och landa i Mariedamm.

Bifogat

• IMG_9998.jpeg
    IMG_9998.jpeg
    3.4 MB · Visningar: 14
12 mil,rekognoserat Mcveteranerna Kungsbackas 1 Majtur.
Så det blir 12 mil imorgon också.
Det är cirka 4 mil mellan Varberg och Fjärås.
Turen från Fjärås till Varberg ,på småvägar blir nästan 8 mil.

Inte en meter. Vaknade småsliten, smått illamående och lätt bakis. Inte läge att köra hoj idag. Skulle aldrig ha druckit den där sista GT:n....

OT: Förmiddagen gick istället till att rensa ut tomglas, diska och dammsuga efter 29 personer som var på "Valborgsmingel" i vårt hus igår kväll. Fick sedan slicka såren med en skogspromenad på 6 km och därefter hämtpizza på det. Ungefär som det brukar vara på nyårsdagen. Ni som vet, ni vet. ;)

3 mil i en form av shakedown inför morgondagen.
Nya däck som nu är lite lätt inslitna, en allmän kontroll så att allt verkar som det ska och sen lastning.
Lite lätt fuktning på ett gaffelben men hoppas det löste sig med bladmåttsmassage, eller så får jag väl byta tätningar till nästa bankörning om det börjar läcka i morgon.

Men vad gött det är ändå - årspremiären på bana blir i morgon och ringrostigheten är ju monumental skulle jag tro.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back