Hur Man INTE Kör Ifrån Snuten!!!!!!

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Ort
Mölndal
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
katten roffe skrev:
Det är bra att någon visar poliserna vart skåpet ska stå
Hade det vart jag så hade jag lekt med dem istället där är så lata de grisarna :kocko

De ska inte tro de äger värden för att de är snutar och :kocko :kocko

Lugn och fin historen var ju bara påhittad så det är INGEN som har visat NÅGON någonting, förstått! :7peta

OM det nu HADE varit verklighet är din kommentar inte något vidare moget skrivet! Och VAD är det att skryta med att man lyckas skaka av sig någon som åker på ett blysänke med en bil som knappt rör på sig (jämfört med en modern hoj) i acceleration. Jag menar förgrundsfiguren i denna berättelse har ju uppenbarligen bara smitit emellan och klarat sig pga. mycket trafik och fullgasning rakt fram.

Jag säger som jag alltid gjort:
- Att köra fort rakt fram är inte svårt! Det kan till och med min 72-åriga morsa klara av. Det enda som krävs är att växla till högsta växeln och hålla stummt. Till slut går det fort!

Men nu VAR ju berättelsen inte verklighet så vad finns det att reta upp sig på??? :hihi

Edit: Stavfel

// Niklas
 
Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Dioxin skrev:
Here we go again :trött
Sen när är det fel att bry sig, jag börjar bli j-t trött på spela tuff attityden, vill man få adrenalin så finns det andra sätt att skaffa det utan att riskera livet ur folk i sin omgivning, ni har sett för mycket på GR filmerna.

Men denna historia är ju bara uppdiktad precis som GR.

:rolleyes:
 

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ducati Monster S4R
Sorry såg nog bara rakt fram för tillfället.
Tack i alla fall.

/Mike


Kleiv skrev:
Jag tror det var dig jag mötte på Söderleden.... :yoparty

Gick ganska snabbt så jag tror inte du han reagera på att jag hälsade på dig men det spelar ingen roll för nöden har ingen lag...
 

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Är glad för personen ifråga som klarade kortet, men förstår samtidigt alla som är förbanade eftersom personen ifråga satte andras liv i spel.
Tycker detta är ett grymt svårt moraliskt dilemma och vill därför inte säga vad jag tycker är rätt eller fel, antagligen eftersom jag själv inte vet vad jag tycker. Men tills detta moraliska dilemma får ett svar så är jag som sagt glad ett personen klarade kortet, att ingen blev skaddad och att poliserna fått yttligare en historia ett dra i kafferummet.

Har lite svårt att välja en lämplig smilie till detta inlägg, så jag blundar och klickar så får vi se vad det blir: :3freak
 

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ducati Monster S4R
Personen i fråga gör aldrig något som skulle kunna vara till fara för andra.
Fråga bara de han brukar köra med, han ligger hellre sist än gör dumma saker där han utsätter sig själv å andra för fara.

Personen i fråga ägnar sig istället åt RR på fritiden där han kan gasa av sig.

Men tycker för det inte att det är farligt med höga hastigheter på landsväg.

Att åka i kanske 300 rakt fram utan trafik är inte till fara för någon på en modern hoj.

/Mike



akora skrev:
Är glad för personen ifråga som klarade kortet, men förstår samtidigt alla som är förbanade eftersom personen ifråga satte andras liv i spel.
Tycker detta är ett grymt svårt moraliskt dilemma och vill därför inte säga vad jag tycker är rätt eller fel, antagligen eftersom jag själv inte vet vad jag tycker. Men tills detta moraliska dilemma får ett svar så är jag som sagt glad ett personen klarade kortet, att ingen blev skaddad och att poliserna fått yttligare en historia ett dra i kafferummet.

Har lite svårt att välja en lämplig smilie till detta inlägg, så jag blundar och klickar så får vi se vad det blir: :3freak
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Mike the bike skrev:
Personen i fråga gör aldrig något som skulle kunna vara till fara för andra.
Fråga bara de han brukar köra med, han ligger hellre sist än gör dumma saker där han utsätter sig själv å andra för fara.

Personen i fråga ägnar sig istället åt RR på fritiden där han kan gasa av sig.

Men tycker för det inte att det är farligt med höga hastigheter på landsväg.

Att åka i kanske 300 rakt fram utan trafik är inte till fara för någon på en modern hoj.

/Mike
Personen bör gasa mer på banan och mindre i trafiken.

/Pöss :tungan
 

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ducati Monster S4R
Det vill ju han med men det har varit lika torka med bankörning på sista tiden pga sjukdomar i familjen.

Men gasbehovet minskar ju tyvärr inte för det så ibland när vägarna öppnar sig utan trafik å med blå himmel så bara händer det, högerhanden gör en cirkelrörelse nedåt helt oförklarligt. :hihi

/Mike


GSXR1100R skrev:
Personen bör gasa mer på banan och mindre i trafiken.

/Pöss :tungan
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Mike the bike skrev:
Det vill ju han med men det har varit lika torka med bankörning på sista tiden pga sjukdomar i familjen.

Men gasbehovet minskar ju tyvärr inte för det så ibland när vägarna öppnar sig utan trafik å med blå himmel så bara händer det, högerhanden gör en cirkelrörelse nedåt helt oförklarligt. :hihi

/Mike
Jag hörde av DQ om detta, va rädd om dig och din familj :tummenupp
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Henkmaster skrev:
Va? Så mycket action och ingen porr? Någonstans längs vägen måste det ju pausats för lite knull! :confused:


Detta är den rumsrena gatversionen men om du PM "någon" så får du den X-rated versionen med tex. Villiga kioskbiträdet,sugna spårvangskontrollanten och den heta scenen med Farbron goes gångbana :brynad :banana :3freak

Jag= :spammer
 

HanneZ

Guest
Om jag skäms över något så skriver jag inte någon tråd om de på sporthoj...
 

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ducati Monster S4R
Har man varit med om något högst osannolikt å för den delen också stressande så kan det vara skönt att få prata av sig.

Å vill man ha någon sorts förståelse så bör man prata med likasinade.

/Mike


HanneZ skrev:
Om jag skäms över något så skriver jag inte någon tråd om de på sporthoj...
 

avatar

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Spritt ny
Coolt :Bugar
Fimpa det där banåkartjafset så är du kung sen :yoparty
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top