wheelielover
Lite lagom dum i huvudet:)
Är det någon som har dom riktiga siffrorna?=)
Det är väl ingen som har bänkat sin 04:a än va? Men sökningar på forumet ger väl att en helt original Husa -03 (och kanske -01 och -02?) ger ca 57 hk på hjulet?!?wheelielover skrev:Är det någon som har dom riktiga siffrorna?=)
Yasha skrev:Det är väl ingen som har bänkat sin 04:a än va? Men sökningar på forumet ger väl att en helt original Husa -03 (och kanske -01 och -02?) ger ca 57 hk på hjulet?!?
PD skrev:FE 650E 56,3hk på slangen 128,9kg fulltankad
ypvs skrev:Var och hämtade min hoj för säsongen precis... Ti hi hi...
Husa 650 factory sponshoj från importören.
67hk 82Nm vid leverans.
+ WP factory suspension
+ Doma fullrace
+ 5" bak
+
+
+
Fy faen vad den går bra...
Gick tre lopp i EM förra året under Christophe Bertrand innan han vurpade av ett halvt finger (helt och hållet) och var tvungen att avbryta säsongen.
15 timmar total gång men importören valde ändå att byta kolv, kam, alla lager od i den innan leverans för att garantera att de skickar en hoj i nyskick.
Äntligen...
Gått och väntat på chansen att kunna åka en säsong utan att behöva pröjsa 200 000 ur egen ficka i fan 10 år...
Weehaaa...
Daniel...
Grattisypvs skrev:Var och hämtade min hoj för säsongen precis... Ti hi hi...
Husa 650 factory sponshoj från importören.
67hk 82Nm vid leverans.
+ WP factory suspension
+ Doma fullrace
+ 5" bak
+
+
+
Fy faen vad den går bra...
Gick tre lopp i EM förra året under Christophe Bertrand innan han vurpade av ett halvt finger (helt och hållet) och var tvungen att avbryta säsongen.
15 timmar total gång men importören valde ändå att byta kolv, kam, alla lager od i den innan leverans för att garantera att de skickar en hoj i nyskick.
Äntligen...
Gått och väntat på chansen att kunna åka en säsong utan att behöva pröjsa 200 000 ur egen ficka i fan 10 år...
Weehaaa...
Daniel...
Tom Byron skrev:Bilder då rå !!!
Sådant är är PORR att höra, rackarns va roligt
ypvs skrev:Var och hämtade min hoj för säsongen precis... Ti hi hi...
Husa 650 factory sponshoj från importören.
67hk 82Nm vid leverans.
+ WP factory suspension
+ Doma fullrace
+ 5" bak
+
+
+
Fy faen vad den går bra...
Gick tre lopp i EM förra året under Christophe Bertrand innan han vurpade av ett halvt finger (helt och hållet) och var tvungen att avbryta säsongen.
15 timmar total gång men importören valde ändå att byta kolv, kam, alla lager od i den innan leverans för att garantera att de skickar en hoj i nyskick.
Äntligen...
Gått och väntat på chansen att kunna åka en säsong utan att behöva pröjsa 200 000 ur egen ficka i fan 10 år...
Weehaaa...
Daniel...
Det lät väldigt mycket för en standard 660.Är det BILSPORT-hästarHoly Rider skrev:Standard 660 över disk med garanti.
67,6hk 70,3Nm vid leverans.
+ WP suspension
+ Akrapovic fullrace
+ 5" bak
60 timmar gång utan problem.
Satan vad den går....
Busaberg skrev:Det lät väldigt mycket för en standard 660.Är det BILSPORT-hästar
Holy Rider skrev:BILSPORT ???
Bakhjulshästar i Dynojet bänk.
Och det var förra året.......
Holy Rider skrev:BILSPORT ???
Bakhjulshästar i Dynojet bänk.
Och det var förra året.......
ypvs skrev:Ja det vore inte dåligt med bara ett Akra.
Och sen är det en viss skillnad på WP och WP-factory race suspension. Sisådär 20000 i skillnad över disk...
Tom Byron skrev:Hupp, här kommer en reflektion från lilla mig?
Är det Bikes test du snott info ifrån?
Husas 450 vägde de in till drygt 121 tror jag
550 till typ 126 å 650 till drygt 128
vad är det som skiljer i vikt?
Det stora som skiljer är väl cylinder å kolv, annars är de väl ganska lika. Kan det verkligen skilja 7kg på en motor med lite större kolv?
Jag säger inte att det är fel, bara undrar lixom
Holy Rider skrev:Inte bara ett akra, lite FR-prylar oxå. Som vem som helst kan handla utan vara fabriksförare.
Har inte påstått att jag har factory suspension heller.
Det jag menar är att det är vill inget speciellt med Husor.
ypvs skrev:Var och hämtade min hoj för säsongen precis... Ti hi hi...
Husa 650 factory sponshoj från importören.
67hk 82Nm vid leverans.
+ WP factory suspension
+ Doma fullrace
+ 5" bak
+
+
+
Fy faen vad den går bra...
Gick tre lopp i EM förra året under Christophe Bertrand innan han vurpade av ett halvt finger (helt och hållet) och var tvungen att avbryta säsongen.
15 timmar total gång men importören valde ändå att byta kolv, kam, alla lager od i den innan leverans för att garantera att de skickar en hoj i nyskick.
Äntligen...
Gått och väntat på chansen att kunna åka en säsong utan att behöva pröjsa 200 000 ur egen ficka i fan 10 år...
Weehaaa...
Daniel...
Mcbudet skrev:Cool hoj!!!
var det Christophe Bertrand som vurpade på lyddenhill i england??
isåfall hur gick det med honom?? hörde bara på färgan hem till svealand att dom hade planer på att amputera...
Mvh Freddie
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |