Robban_C skrev:Det är också detta som är orsaken till att turbohojar med standardchassie inte går snabbare på strippen, de har mer effekt men kan fortfarande inte nyttja mer effekt.
burner skrev:Imponerande, men 10.5 gör en ny R hoj idag utan turbo eller liknade.
Det området jag tror denna hoj verkligen gör rätt för sig är te.x 0-200km/h eller 100-250km/h, då kommer nog kraften till sin fulla rätt
P.Björk skrev:Kan bara tillägga att Audi går fort. Har blivit om körd på autoban av en Audi 100 modell bla bla bla .
Tyckte att jag hade den tuffaste 750R -98 som fanns trimmad,mappad och fixad.
Låg o pressade allt det som gick,när en svart audi relativt enkelt gled förbi min sida och försvann.
Jag vet inte hur fort det gick i verklig fart men mätaren vissade ca290km/h.
Audi
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |