Du får även lägga in i bedömningen att balansen försämras med åldern.
QUOTE]
Jo, eller så är det så att han inte köra o en större jävla besserwisser får man leta efter
Last edited:
Du får även lägga in i bedömningen att balansen försämras med åldern.
QUOTE]
Jo, eller så är det så att han inte köra o en större jävla besserwisser får man leta efter
Ngt felciterat med flit av pervot her self.. Men jag bidrar gärna myself med att göra ngt kreativt i förebyggande syfte.Kopierat från Olyckstråden
"morsan mfl som numer är proffs på olyckor får gärna delta i snacket om att förhindra olyckor
Risken för styvnad minskar med åldern.Haft lappen se'n -75 (tog hoj-kort faktiskt!). Orkar inte räkna efter hur många mil det blivit...ointressant.
Kör så förståndigt jag kan. Vill alltid bli bättre och aktar mig för att bli styv i korken.
Ja gärna.. Större krav på a-korts tagare om man ska få framföra nyare r-cykel. Alltför många får lära sig hårda vägen, och jag m fl ser amatörer på bulten varje vecka...som satsar gärnet på att få ner knä i backen -när det ska komma naturligt. Folk satsar fel spårval för att skrapa en knäpuck :S ...när en rutinerad förare kan köra om på yttern utan att skrapa knä. Vad håller folk på med? :S
Rätta mig om jag har fel, men klotar du i en sväng, kanske speciellt när det gäller bankörning, utan knäpuckar så kommer dina knän ha jävligt mycket mer ont än om du gör detsamma med puckar. Poängen personen troligen försökte få fram var att ni som är instruktörer bör föregå med gott exempel och använda de skydd som finns tillgängliga....det där med knäpuckar är ett intressant kapitel...förra året fick jag frågan av nån hur jag kunde vara SMC-instruktör och ha ett skinnställ utan knäpuckar
Kör jag med knäpuckarna?? De som känner mig och har kört med mig vet att jag kör både bana och väg alldeles utmärkt utan knäpuckar!
Rätta mig om jag har fel, men klotar du i en sväng, kanske speciellt när det gäller bankörning, utan knäpuckar så kommer dina knän ha jävligt mycket mer ont än om du gör detsamma med puckar. Poängen personen troligen försökte få fram var att ni som är instruktörer bör föregå med gott exempel och använda de skydd som finns tillgängliga.
Jmfr: "De som känner mig och har kört med mig vet att jag kör både bana och väg alldeles utmärkt utan skinnställ!"
Hörrödurö !Risken för styvnad minskar med åldern.
Förr åt man lunch ur en plåtlåda sittandes på en järnbalk 200 meter över New Yorks gator.
Vi i SMC jobbar, och vi gör det dessutom jävligt bra!
Bra liknelse, dock måste ja göra dig besviken och informera om att den bilden nog är ett montage...
Med en Thunderace blir det alltid så...
Köp en sporthoj istället!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA