Bara jag som tycker det är creepy att Sverigedemokraterna just nu är näst största parti på SH?
Med tanke på % brott/stölder etc som begås av invandrare så är det inte allt för överraskande enligt mig, tillslut så tröttnar folk helt enkelt.
Bara jag som tycker det är creepy att Sverigedemokraterna just nu är näst största parti på SH?
Vänsterpartiet = 6,96%
Centerpartiet = 2,32%
Sverigedemokraterna = 5,49%
Kristdemokraterna = 2,32%
Folkpartiet = 0,63%
Moderaterna = 5,91%
Socialdemokraterna = 22,36%
Miljöpartiet = 7,38%
Piratpartiet = 34,18%
Junilistan = 0,63%
FI = 0,21%
Blanka = 10,55%
Ogiltiga = 1,05%
Tycker ni som bestämde er för att rösta för att stänga gränserna och allmänt krypa ihop i fosterställning av rädsla för "hemska" invandrare ska fundera över om det inte är så att inte just ni känner någon som är första eller andra generationens invandrare. Om ni gör; är det i så fall världens hemskaste människa som är värd att stanna i ett land i krig? Om ni inte gör är det dags nog dags att gå ut på stan och träffa lite folk..
Egentligen inte, det är väl det enda partiet som går att rösta på om man är för en minskad/stoppad invandring ?
Tycker du ska dra på dig en blond peruk och ta en promenad genom valfritt ghetto nån kväll. Öppna ögonen.
en fråga bara till er som är lite äldre och har gjort detta några gånger, räknas det till någon person om man lämnar en blank parti röstsedel alltså en partisedel man ej kryssat i en person, eller räknas bara personröster på dom som har personer i kryssade i sedeln? klurig fråga men jag hoppas ni förstår
en fråga bara till er som är lite äldre och har gjort detta några gånger, räknas det till någon person om man lämnar en blank parti röstsedel alltså en partisedel man ej kryssat i en person, eller räknas bara personröster på dom som har personer i kryssade i sedeln? klurig fråga men jag hoppas ni förstår
Med tanke på % brott/stölder etc som begås av invandrare så är det inte allt för överraskande enligt mig, tillslut så tröttnar folk helt enkelt.
Kl 21:00 så får vi se resultatet av de första rösterna på kanal 2.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|