Började i dag
5+ i morse så det blev hojen till jobbet i dag.
Barmark uppe hos er innebär väl någon gång i juni
2007 lyckades jag starta säsongen redan 12 mars men jag bor i.o.f.s. lite sydligare än du. Men 2012 blev det inte förrän alldeles i början av april så där slog du inlandet även om jag är söder om digJa, tyvärr.
Nä, faktiskt så körde jag första turen 28:e Mars förra året.
Ta kortet i vår så jag får börja köra utan skylt och barnvakt...
2km/h är väldigt sakta... Räcker inte ca 4?
Ser både gött och läskigt ut! Jag börjar säsongen lite över +10 med sporthoj i alla fall... =)
Nej jag måste köra i 2 km/t och läraaren skriker om det går fortare, för han går bredvid, ska byta skola för att se hur de gör, men bara det att man får köra skit mycket längre till en annan Mc skola grrr... Undrar om det är bara för jag är tjej, han gör likadant med min kompis Annika..Men annikas kille tog sitt kort på 2 mån, och hade aldrig sutit på en moppe ens...
Ajdå, infon jag har fått är att det är gånghastighet som gäller =ca4km/h, men å andra sidan är det ju bra att kunna köra saktare för då klarar man ju defintivt uppkörningen.. Om det har att göra med att du är tjej låter väldigt konstigt, då borde du verkligen byta skola... Själv kör jag 3 mil till min. Finns fler i närheten men de är dyra.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|