Jag upplevde med att läraren klagade att jag körde för fort på krypkörningen,övade 3-4 gånger på det sen funkade det,men sen på uppkörnings dagen när vi skulle öva innan uppkörningsläraren kom, så var jag nervig att jag körde för fort, men då sa trafikläraren att du kan lugna dig det funkar fin fint, blev oxå rätt iriterad på att han hade tjatat på lågfarten att det gick för fort, men han ville nog bara att man skulle kuna behärska hojen ordentligt den dagen man hade uppkörning, iallafall så tog jag kortet på första försöket, så då spelade dom där extra körningarna inte så stor roll, när man hade kortet samt kan krypköra fint nu i köer mm så det var ändå en bra läxa när man börjar köra själv
Jo det är kanske så att de lägger ribban högt, men jag har ändå svårt i den jätte lilla farten, man kan ju knappt styra, men jag ska inte ge upp, får hålla blicken långt fram och mot ballanserar med kroppen så mycket jag kan för att inte trilla, har trillat i stillastående då jag körde landsväg och kom för långt ut till höger kanten så jag inte nådde ned, jag är inte så lång, så jag kör en sänkt Suzuki bandit 650, har en Kawasaki 750 hemma som är låg, men den har inga ABS bromsar så det går ju inte på körprovet med den kanske, för man vill ju bromsa för fulla muggar på provet när det blir dags, hoppas hoppas jag klarar det då,
Man kan väl bromsa för fulla muggar utan ABS?? Se bara till att inte låsa bakhjulet, ingen atomforskning direkt... Körde upp utan ABS utan svårigheter.har en Kawasaki 750 hemma som är låg, men den har inga ABS bromsar så det går ju inte på körprovet med den kanske, för man vill ju bromsa för fulla muggar på provet när det blir dags, hoppas hoppas jag klarar det då,
.....men den har inga ABS bromsar så det går ju inte på körprovet med den kanske, för man vill ju bromsa för fulla muggar på provet när det blir dags, hoppas hoppas jag klarar det då,
Nej jag måste köra i 2 km/t och läraaren skriker om det går fortare, för han går bredvid, ska byta skola för att se hur de gör, men bara det att man får köra skit mycket längre till en annan Mc skola grrr... Undrar om det är bara för jag är tjej, han gör likadant med min kompis Annika..Men annikas kille tog sitt kort på 2 mån, och hade aldrig sutit på en moppe ens...
Börjar med MC-mässan, OM det nu inte blir så att jag hinner byta drivpaket och bakdäck innan dess.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|