Vilken tuffing...
Jag tycker att du ska ta ditt förnuft till fånga och åtminstone försäkra hojen, att köra utan körkort kan ju få en del följdproblem för dig, vad gör du om snuten kommer?
Är du villig att offra ditt liv, eller stannar du o tar ditt straff som en man?
Däremot ska du ha creds för att du vågar träda fram och inte är en jävla ögontjänare
Jag fattade inte riktigt din situation, du har ALDRIG haft mc kort o köra utan, eller du har haft o blivit av med för en fortkörning t.ex.?
Har man haft o blivit av så ser jag inget RIKTIGT problem med att man kör förutom följdsituationerna som kan uppstå om man "måste vara på styva linan"...
Snart blir vi ju allihopa klassade som kriminella för att vi kommer behöva göra som dig, skita i försäkring för att ha råd o åka, så man får passa sig med kritiken mot dig...
trist att vi allihopa måste ställa oss utanför lagen för våra hobbys...
Solid snake ja bara säger som det e... tur att de e nån som fattat ens poäng här inne som du perris..
haha kul graf, var ja står håller ja för mig själv, så kan ni ju spekulera om det i denna tråden för ja pallar nog inte skriva här mer o alla ni som e rädda för körkortslösa med trafikanter e ni inte rädda för dem som kör påverkade av droger o alkohol elr dem som pratar i tlf o pensionärer o streetracers mfl mfl
sitt hemma o spela motogp på datan istället muppar