ktmjacke
FÅR FONTÄNORGASM
saltSM 570 RR skrev:vad heter det där man har på mackan?
saltSM 570 RR skrev:vad heter det där man har på mackan?
Eller påläggktmjacke skrev:
Köttbullar, rödbetssallad, en dillkvist och några salladsblad.SM 570 RR skrev:vad heter det där man har på mackan?
Förstår ni inte att vi måste hjälpa Micke innan det är för sent?GSXR1100R skrev:Singel och vantrivs med detta, har behov av att springa och jaga brudar på krogen (är helt desperat), vill fylla mitt liv med en person som gillar min tjocka kropp, jag letar och letar och glömmer att leva.
Som singel får man aldrig sova utan ligger vaken och grinar, köper onödiga leksaker, träffa polarna är inte samma sak, ha fester i lägenheten vill jag inte, åka på mc-semester är inte kul ensam, tröstäter det man tycker om, tittar på motorsport på tv fast jag vill ju ha mysvideokväll, meka i garaget för att köra RR för att impa på tjejerna, lämna mig ifred, jag mår dåligt, tar mitt eget liv snart helt enkelt.
Ni som springer runt och letar efter den perfekte ombedes härmed att genast sluta med detta, det är ingen idé iallafall, lev ditt liv och lär dig trivas med högerhanden istället, detta leder oftast tyvärr till att du blir lika desperat som jag.
Valfett? Fjäsk? Smör? Dill? Kalvkorv med kebabsås (f.ö en jävla höjdare)...SM 570 RR skrev:vad heter det där man har på mackan?
Pillis skrev:Det finns säkert en massa goa gubbar på Sporthoj.com men i den här tråden verkar många vara ute efter SMALA tjejer....då faller jag bort direkt tyvärr
Dom goa gubbarna gör väl helt enkelt inte så mycke väsen av sej...
Bikerbitch skrev:Pillis; Sålänge man inte är brutalt överviktig är det ju ingen fara.
Du är ju en jättesöt tjej. Skit i vikten. Du märker väl bara vilken uppmärksamhet du får här på forumet genom dina bilder?
Det finns grabbar som gillar tjejer som har något att ta i. Sen finns det grabbar som gillar tjejer som är smala. Jag sätter 100:- på att du när sommaren är slut har träffat en pojkvän.
ktmjacke skrev:Instämmer,är det du på bilden så e du ju jättesöt pillis.Själv e jag "allätare",sätt mig på en öde ö med cyndee peters så ser hon ut som en gudinna efter två veckor Nä,men allvarligt talat så är det ju viktigare med självförtroende,lätt o säga va?Finns inget så eggande som en tjej som e riktigt självsäker utan att va dryg.Som tar för sig istället för att vänta.Prinsen finns där ute,men du kan få kyssa många paddor innan du finner honom
hållundan skrev:Valfett? Fjäsk? Smör? Dill? Kalvkorv med kebabsås (f.ö en jävla höjdare)...
Pillis skrev:Hmm...för d första verkar folk här på SH tro att jag inte är nöjd m mej själv vilket är FEL!! Jag har INTE sagt att jag är missnöjd m varken mitt utseende el vikt...sa bara att d är många som vill ha SMALA tjejer och att jag inte är en av dom...that's it!! Som jag skrev tidigare i tråden anser jag men vara rätt lagom!
Och d där m att man måste kyssa många grodor innan man hittar sin prins må va sant men för att jag ska pussa på nån groda så måste jag hitta en JAG gillar!
hehehe, det blev mitt fyllekäk förra veckan... Hade bara hönökaka, nårra kalvkorvar som såg lite svettiga ut... Å en burk med kebabsås te pizzan jag hade käkat på förfesten...SM 570 RR skrev:Vart kan man köpa kalvkorv med kebabsås?
SM 570 RR skrev:Nu börjar det bli lågåldervarning här...
Lunarstorm kanske kan vara nåt?
Du skriver d istället för det, m istället för med, osv... Det får man inte för språkfascister.Pillis skrev:Va?? Vad har jag sagt??
Mattias skrev:Du skriver d istället för det, m istället för med, osv... Det får man inte för språkfascister.
hej pillis...Pillis skrev:Jag vill ha en kille som är sej själv till 100%. En kramgo sådan, inte spinkig och inte för mycke muskler...lagom helt enkelt!! Vill inte ha nån ytlig, märkesfixerad machokille utan en "vanlig" kille som trivs m sej själv utan för den sakens skull klä sej som en slusk! Något som är viktigt är att kunna prata...vill INTE ha en kille som inte kan säga va han känner! Självklart är d ett plus om han är intresserad av hojar!
Visst har utseendet betydelse men d är ju egentligen rätt löjligt...smaken är som baken och ALLA är fina i NÅGONS ögon...någon JAG tycker är skitsnygg kanske någon annan tycker är skitful.......för min del är personligheten viktigast ändå...humor, ärlighet och "glimten i ögat" kommer man långt på!
Själv är jag rätt glad att jag inte faller inom ramen för den där typiska "snygga" bruden....smal, stora tuttar och långt hår...ibland är d ju faktiskt rätt skönt att skilja sej från mängden och jag vill att en kille ska gilla mej för den jag ÄR...inte den jag "borde" vara!!
Tack för mej!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |